Foto bij 151. || Rainbows ||

whaha no problemo, k zal blijven schrijven tijdens school (H)

Justin's ogen begonnen vrolijk te glimmen. Ik keek hem met grote ogen aan. Hij ging hem toch niet kopen hè?! "Justin, dan moet je ook een terrarium hebben, en daar heb je toch geen geld voor!" probeerde ik hem van gedachten te veranderen. En luke ging dit ook nooit goed vinden...
"Dat heb ik wel!" riep Justin en keek weer glimlachend naar de winkelier. "Legt u me uit hoe ik hem moet verzorgen? Dan koop ik hem." zei hij vrolijk. "Dat is goed." zei de man en begon glimlachend met zijn verhaal. Ik hinkte zuchtend weg. Ik keek bij de andere terrarium's. Of heet dat terraria? Nouja, daar ging ik dus bij kijken. Ik bleef geinteresseerd staan bij een groene slang. Hij lag wat stilletjes op een stokje. Okè, nee dit was saai. Met mijn krukken sprong ik naar de balie en kreeg de aandacht van een meisje achter de kassa. "Kan ik je ergens mee helpen?" vroeg ze en scande me even met haar ogen. Een glimlach verscheen op haar lippen. "Ja, hebben jullie ook regenboogpony's?" vroeg ik haar. Ze begon te lachen, maar toen ze merkte dat ik geen grapje maakte, keek ze me ongelovig aan. "Eeuh.... Nee die hebben we niet..." zei ze en keek me aan alsof ik gek was. "Oh..." stomme winkel.
Ik hinkte weer terug naar Justin, die net met een terrarium, een bakje sprinkhanen, een bakje met de dwergkameleon en wat spul voor in het terrarium richting de kassa liep. Dit ging hij niet menen! Hij ging serieus Luke's geld hieraan uitgeven?! Waarom had hij überhaupt geld gekregen van Luke? Dat was toch belachelijk! Justin kreeg bij de kassa een doos om alles in te doen en betaalde netjes terwijl hij grijnzend naar de kleine kameleon in het bakje keek.
"Hoe zal ik hem noemen?" vroeg Justin zich af toen we terug naar huis liepen. Thobias droeg de mega doos en Justin had de kameleon in zijn handen. Uit het bakje....

Reageer (9)

  • Perv

    Reenbo desj

    1 decennium geleden
  • Appelpudding

    Pudding of snijboon of hans of regenboog ;D

    1 decennium geleden
  • IronRainbow

    Hmmm... Idk wat je hem moet noemen ! ;o

    x'

    1 decennium geleden
  • stupidOTP

    Justin noem je motha f*cking kameleon: GEIT SHELLY!!!!!!! xD
    ooh ik mag die woorden niet zeggen stoute Anna...
    xx
    Anna

    1 decennium geleden
  • 1Dmayniac

    Noem hem cupcake eating rainbow walking kitten, want iedereen word blij van een kitten die over en regenboog loopt terwijl ie een cupcake eet. Come on. Dat zou zó cute zijn, als dat echt zou gebeuren.. ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen