Foto bij hoofdstuk 4

1DerfulHazza

hope you like?

Ik had juist gereden en het ging geweldig goed! Jazz is echt een geweldig paardje! "Je was geweldig" zei Amy met een schorre stem.
"Dankje! Heb je zo hard geroepen dat je stem helemaal schor is?" antwoord ik lachend.
"Ja volgens mij wel."
"Hee jij bent toch de vriendin van Liam?" vroeg ik aan een meisje met bruin krullend haar.
"Ja dat ben ik" zei Danielle met een nadruk op ik. En als ik het al gehoord heb dan wilt dat wat zeggen, ik ben namelijk de meest onoplettende van de wereld. En jha hoor ik zag Amy naar Liam kijken maar hij keek weg, wat is er toch met hen? maar dan besluit ik Jazz maar
te gaan uitrijden, "Hé gaat er iemand mee Jazz uitrijden?" vraag ik aan de groep "Ik ga mee!" roept, tot mijn grote verbazing, Harry. OMG fangirl momentje is wel toegelaten op dit moment vind ik maar dan wel zodat Harry het niet hoort dus dan maar in mezelf. "OMG LAURE, HARRY GAAT MEE JAZZ UITRIJDEN IS DAT NIET GEWELDIG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!" oké Laure terug rustig zelfs Jazz kijkt al van OMG maske doe normaal! Paarden voelen hoe dat je je voelt en Jazz kent mij goed genoeg, wat wil je? Als je oefend met Up All Night op de achtergrond, zelfs Jazz kan de liedjes mee hinniken. Dus jha ik ben best wel een grote fan en daar loop je dan met een van je 5 grote idolen! "Euhm Harry wil jij op Jazz rijden? Ik weet dat je kan rijden." vraag ik, "Jha hoor, vind ik geweldig leuk!" zegt hij lachend, ik wist dat hij dit leuk zou vinden.

Reageer (3)

  • 1DxHorselove

    okidoki xx

    1 decennium geleden
  • LaureWithAnE

    ik moet straks gaan trainen kweet ni ofdat ik daarvoor er een afkrijg... doe jij maar dan xxx

    1 decennium geleden
  • 1DxHorselove

    super mooi meis! wil jij de volgende doen of moet ik die weer doen??
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen