Foto bij 12

“kom we gaan terug, je krijgt het koud ik zie het aan je”. ik knik klopt, als we voor de deur zijn blijf ik staan, ik buk me en maak van een hoopje sneeuw een sneeuwbal. Ik smijt hem recht in zijn gezicht, ik proest het uit maar word daarna zelf met meer dan 1 sneeuwbal bekogeld. Als we alle twee zo verschrikkelijk koud en nat zijn stoppen we. “ik wil een warme douche”, “dat kan”. Ik kijk draco met een grijns aan, “dat is lief van je”. als we op zijn kamer zijn komt er opeens een grijns op zijn gezicht, heb je al je kleren bij je? ik bedoel…” “wat bedoel je?” “een bikini?” verbaast kijk ik hem aan, “ja die heb ik bij me ja, ik zwem namelijk wel eens”. “heel goed trek aan”, verbaast loop ik de badkamer in en kom er rillend van de kou weer uit, als ik zie dat hij een zwembroek aan heeft kijk ik hem argwanend aan. “wat ben je van plan meneer malfidus?” hij lacht alleen maar en trekt me mee, we lopen een kamer in en mijn mond valt open. Een geweldig groot bad, met een regen douche en nog meer. Het bad staat vol water, “hoe?” “heb ik geregeld”. “wij samen?” “alleen wij”. Ik krijg een blos op mijn wangen en loop naar het bad, “het lijkt eerder een zwembad”, draco lacht. “het heeft inderdaad de zelfde grootte en diepte”. Ik stap er in en zie laat me in het warme water glijden, draco komt er ook in en ik zwem naar hem toe. Ik kietel over zijn buik en hij trekt me stevig tegen zich aan, ik voel zijn lippen over mijn wang glijden en giechel. Ik ga een stukje van hem af staan, ik bekijk draco helemaal. “kun je alles zien?” “ja, maar ik weet het niet”. “wat niet?” “dit is zo anders”. “dit ook”. Verbaast kijk ik als hij naar kopje onder gaat en hard aan mijn benen trekt, ik ga kopje onder. Proestend kom ik boven, “jij”. ik spring op draco neer en we vechten onderwater, ik probeer hem overal een stukje kleiner te maken en hij heeft daar verschrikkelijk groot plezier mee. “stoor ik?” narcissa staat lachend in de deur opening, “moeder, o ik we..” stil maar lieverd, ik laat jullie wel alleen” en geeft me een knipoog.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen