Foto bij Disney, the place where dreams come true ~ Josh Devine

Voor xBrilliam

'Bijna sluitingstijd', zeg ik tegen Elise en opgelucht zucht ze. 'Dat werd wel eens tijd. Ik krijg pijn van al dat geforceerde lachen.' Hoofdschuddend lach ik en ik laat de volgende lading mensen binnen. Elise en ik zijn samen uitgekozen voor een soort stage. Uit verschillende landen van Europa werden er per land 2 gelukkigen uit de animator-opleiding gekozen om stage te lopen in Disneyland Parijs. Het was een unieke kans en we worden er nog voor betaald ook dus zijn we echt blij dat wij werden uitgekozen. Wij staan bij Crush's Coaster, de Nemo-attractie, en gelukkig hebben de meeste mensen het park al verlaten om te gaan eten. Ik laat het laatste groepje in een karretje stappen en ga al het 'Closed'-bordje voor de ingang zetten. Elise laat de mensen uitstappen en dan verlaten wij ook de attractie. 'Zo, eindelijk klaar vandaag. Nu omkleden, want ik haat dit uniform', zegt ze en lachend lopen we naar de kleedkamers. 'Delphine!' roept Elise en het Franse meisje draait zich om. 'Yes?' Onder elkaar spreken we altijd in het Engels, want dat is makkelijker communiceren. 'Are you coming with us?' vraagt Elise, doelend op het komende uurtje dat alle medewerkers gratis in alle attracties mogen. 'Sure', glimlacht Delphine en ze doet haar blonde haren los. We trekken allemaal onze gewone kleren weer aan en met z'n drieën lopen we het park weer in. 'Tower of Terror?' vraagt Delphine en we knikken. Samen met nog enkele andere stagelopers die we niet echt kennen gillen we onze longen uit ons lijf en komen er lachend weer uit gestrompeld. 'Unpossible to get tired of this', lacht Elise en we lopen verder. Na enkele attracties gedaan te hebben, komen we bij de Rock 'n' Roller Coaster. Als we alle kamertjes met gitaren zijn doorgelopen, komen we bij de karretjes. 'Two places!' roept iemand die er al inzit en ik duw Elise en Delphine naar voor. 'Go, I'll take the next ride', zeg ik en Elise kijkt me vragend aan. 'Sure?' Vanuit mijn ooghoek zie ik iemand naast mij komen staan en hij slaat zijn arm om me heen. 'I'll take care of her. Don't worry, just go girls', lacht de jongen en Elise laat goedkeurend haar blik over hem glijden. Met een knipoog naar mij stapt ze samen met Delphine het karretje in, waarna ze afgeschoten worden. 'Josh', stelt de jongen zich voor als hij me loslaat en op het ijzeren hekje gaat zitten. 'Isolde', zeg ik en ik ga op het hekje rechtover hem zitten. 'British?' vraag ik aangezien ik zijn Brits accent opgemerkt had. 'Jup. And you?' vraagt hij. 'Belgian', antwoord ik en hij lacht schattig naar mij. Het karretje komt binnen en de poortjes gaan open. 'Front row!' lacht Josh als hij me meetrekt naar de eerste rij. We doen de beveiliging om en met mijn ogen dichtgeknepen wacht ik tot we in beweging komen. We worden een beetje naar voor getrokken en op de bordjes zien we dat er afgeteld wordt. 'Scared?' vraagt Josh nog vlug en ik piep een ja. Hij neemt mijn hand vast en geeft er zacht een kneepje in. 'Don't be', zegt hij en daarna worden we meteen de donkere ruimte ingevuurd. Ik gil het uit en knijp hard in Josh' hand terwijl hij maar lachend zit te schreeuwen. Al de lichten flitsen aan me voorbij en ik ben opgelucht als het karretje tot stilstand komt. Ik stap uit en even later sta ik met Josh buiten. 'That wasn't that bad, was it?' lacht hij, maar ik schud mijn hoofd. 'Because you held my hand', floep ik eruit en meteen kan ik mezelf voor mijn hoofd slaan. Hij lacht eens en ik merk dat Elise en Delphine nergens meer te bekennen zijn. 'And they're gone', mompel ik en Josh slaat zijn arm om mijn schouder. 'You can stay with me', lacht hij. 'If you want', voegt hij er snel onzeker aan toe. 'Of course, silly', zeg ik en samen lopen we verder, zijn arm nog steeds om me heen. We praten over koetjes en kalfjes, kopen Minnie Mouse oortjes, een suikerspin en lopen verder door het park. 'We have a few minutes, enough for one thing. What do you want to do?' vraagt hij me en enthousiast wijs ik naar het kasteel. Met smekende ogen kijk ik hem aan tot hij toegeeft en dan lopen we samen de trappen op. Als we boven zijn, kijken we over alles uit tot Josh begint te lachen. 'What?' vraag ik verontwaardigd. 'There's something on your nose', lacht hij. 'Where?' vraag ik en ik begin overal aan mijn neus te vegen. 'No, here', zegt Josh en hij neemt een stukje suikerspin van mijn neus. Hij staat nu wel heel dicht en ik verdrink in zijn prachtige ogen. Zachtjes heft hij zijn hand op. Ik begrijp de bedoeling en leg mijn hand op de zijne. Onze vingers verstrengelen en langzaam komt hij dichter. Ik sluit mijn ogen en wacht op het moment. Zijn lippen drukken zachtjes op de mijne en op dat moment horen we vuurwerk afgaan. Ik voel hem glimlachen door de kus en zelf kan ik een glimlachje ook niet bedwingen. Na een tijdje laten we elkaar los en hij komt achter mijn staan om zo zijn armen om me heen te slaan. Ze kijken we samen naar het prachtige vuurwerk. 'Disney, the please where dreams come true', hoor ik Josh zachtjes mompelen en ik zak onderuit tegen zijn borst. 'Perfect.'

•••
Hope you like

Reageer (4)

  • Londonx1D

    so super cute!!!!

    1 decennium geleden
  • AstridMalik

    This is so freaking perfect ö. xx

    1 decennium geleden
  • xDoresMalik

    Omyfreakinggod Ellen, perfect again.

    Zie je wel, ik kan wel kort en krachtig en aardig normaal reageren. BAM

    1 decennium geleden
  • xIsoldee

    Omg Ellen, nu wil ik dat zo iets echt gebeurt, het is prachtig, prachtig prachtig!
    omg gij zijt n b*ch, dit is prachtig!
    Omg I love it, love love love.^^

    Mag ik nog eentje aanvragen? *Puppyoogjes*

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen