Van dichtbij ziet de jongen met de krullen er nog beter uit. Ik grinnik met hem mee en besluit dan over te gaan tot actie.'Zeg, jongen. Wie ben jij, hoe oud ben je, waar kom je vandaan?'Hij kjikt me raar aan maar besluit dan toch maar antwoord te geven.'Mijn naam is Harry, Heer Liam. Ik ben achttien winters oud en ik kom hiervandaan.'Hij wijst naar een hutje.'Daarin ben ik geboren.'Ik kijk ongelovig naar het kleine houten hutje. Hij woont daar waarschijnlijk met meer mensen tegelijk. Ik vraag me af hoe hij daar in godsnaam overleeft.'Hebben jullie misschien honger, Edele ridders?'Hij doelt op het hutje.'Mijn moeder heeft eten genoeg.'Ik kan al zijn stem al horen dat hij liegt. Dan neem ik een besluit.'Harry en...?'De jongen met de blonde haren antwoord meteen"Niall.''Nial, komen jullie anders met ons mee?'De jongens zijn verbaast en Louis en Zayn, die zich niet in het gesprek hadden gemengt kijken me woedent aan.'Dan kan je niet maken!'Sissen ze allebei. Maar de twee op de grond knikken hevig en ik steek mijn hand uit naar de krullenbol. Hij neemt mijn hand aan en ik til hem op mijn paard. En opeens, met zijn warme lichaam tegen het mijne weet ik het zeker. Ik ben verlieft. Verlieft op een boer. Verlieft op een jongen.

Heeii jongens, ik ben terug. JA EINDELIJK LIAM BESEFT HET!!
Dit is thisisjustme, ik ben weer terug!!
Nu nog effe een Harry POV erachteraan, dan lopen we weer gelijk!
*applaus voor Dreamertje, voor het geweldig overnemen van de Harry POV*:D

Reageer (1)

  • Niallerslove

    omg you're backk, and lirry is comingg, you made me happy haha :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen