Ik had het paard nog maar net gestopt, of Harry sprong er al vanaf. Ik sprong ook van mijn paard en keek naar Louis en Niall die me nog steeds een beetje boos aankeken. Ik grinnikte. Niall sprong ook van Louis zijn paard af en ging meteen naast Harry staan. “Blijven jullie ook?” vraag ik met een glimlach aan Louis en Zayn. “Nee, wij gaan liever naar ons eigen huis.” Ik knikt en draaide me naar Harry. “Volgen jullie?” Beide knikten ze en ik liep door de grote poort de hal in. “Heer Liam” hoor ik de poortwachter zeggen als wijze van begroeting. ik knik maar loop toch maar gewoon door. Ik open de deur van mijn kamer en nodig de jongens uit. Ik ging op de stoel zitten terwijl Niall druk rondkeek. Harry bleef echter stokstijf staan. “Harry, is alles in orde?” vraag ik duidelijk bezorgt. Harry knikt. “Wat scheelt er dan?” vraag ik nog steeds niet hellemaal gerustgesteld. Niall grinnikt. “Hij is altijd zo als hij overdondert is, heer Liam.” Zegt Niall heel voorzichtig. Ik knik, en glimlach. Dat ik die kleine details te weten kom is echt geweldig. Correctie HIJ is geweldig. De deur vloog open en Jake kwam met een kruik binnen gelopen. “Ow …” stammelt hij verbaast als hij ons ziet staan. “Sorry, ik wou niet storen. Maar … Heer … Zou ik het boek alvast mogen terug zetten?” vraagt hij terwijl hij de kruik op tafel zet. Ik knik en geef hem het boek. “Ow, Jake, kun je vragen aan mijn vader of zij mogen blijven eten? Alstublieft.” Jake kijkt naar de jongen en dan terug naar mij. Ik voel hoe ik langzaam rood kleur terwijl ik van Harry terug naar Jake kijk. “Geen probleem heer. Ik zal de kok ook alvast inlichten.” “Bedankt.” Jake loopt de kamer uit en Harry kijkt me raar aan. “Wat?” “Eeumh, bedankt denk ik.” Ik knik en kijk naar Niall die heen en weer springt. “Heer Liam, zou ik naar het toilet mogen.” Ik knik en wijs hem de weg. In mijn ooghoek zie ik hoe Harry me lipbijtend aanstaart. Ik draai me om en kijk recht in Harry zijn prachtige ogen.

Sorry voor het late posten!

Reageer (3)

  • Quandance

    Wat LALT zegt :D

    1 decennium geleden
  • Niallerslove

    PRECIES wat LALT zegt :)

    1 decennium geleden
  • LALT

    het moet gewoon
    Louis en Eleanor, Ziall en Lirry worden!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen