Foto bij Yardéna

Voor Yardéna!
Ik hoop dat je het leuk vindt!!
Iloveyouu
xJessica

Ik ken de boys van one direction eigenlijk wel zeer goed. Harry is namelijk mijn broer, de laatste tijd heb ik hem niet veel gezien. Ik ging net in de douche gaan toen er iemand aan de deur belde. Ik deed snel mijn kleren aan en liep naar beneden.
Ik deed de deur open en daar stond hij dan, mijn broer. Ik sprong in zijn armen toen ik zag dat de andere jongens er ook bij waren.
'Hey Yardéna lang geleden ehj.' zei Louis
'Hey, ik heb jullie gemist.' antwoorde ik.
Ik gad ze allemaal een knuffel maar Niall extra lang. Van in het begin was ik verliefd geworden op hem.
Maar niemand wist dit, zelfs mijn broer niet. Toen we in de zetel zaten kon ik mijn ogen niet van Niall af houden.
'Kom eens mee naar boven zussie.' zei Harry.
'Ok broer.' antwoorde ik.
'Ben je verliefd op Niall?' vroeg Harry
'Waar haal je dat nu weer uit broer? antwoorde ik
'Je kan je ogen niet van hem af houden' zei hij lachend
'Ok, ok. Je hebt me door, inderdaad ik ben al een tijdje verliefd op hem maar ik weet niet wat ik moet doen broer wil je me helpen?' vroeg ik
'Tuurlijk zus, voor jou alles. Ik ga Niall halen en dan moet je met hem praten' zei hij en liep de trap af.
'Wil jij niet met hem praten?' vroeg ik.
'Nee zus dat moet je zelf doen.' hij kwam terug naar boven gaf me een stevige knuffel en liep dan terug naar beneden.
Nog geen minuut later stond Niall voor me.
'We moesten dringend praten zei Harry me en hij kwam naast me zitten op bed.
'Euh jah ik weet eigenlijk niet hoe ik het moet zeggen.' zei ik zenuwachtig
'Zeg het maar gewoon' zei hij en hij legde zijn hand op mijn bil.
'Ok ik ben al een tijdje verliefd op u.' zei ik snel
'Ik ook op jou.' antwoorde hij
'M...
Maar hij legde zijn vinger op mijn mond.
'ssst' zei hij stil.
We kwamen dichter bij elkaar en begonnen te kussen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen