Foto bij If you believe - 11

Nel POV

Na een 20 minuten hoor ik de deur opengaan. Geschrokken kijk ik om. Het zijn 4 jongens. Eerst Liam en Zayn, Louis en Harry komen na hem binnen. Ze zeggen allemaal gedag en gaan dan hun eigen ding doen. Liam neemt zijn laptop, Louis gaat naar de keuken en Zayn naar de badkamer. Harry komt op mij afgestapt. Hij zet zich naar mij. "En wat doet dit mooie meisje in onze kamer?" Ik rol eens met mijn ogen. Voor ik nog maar iets kan zeggen komt Liam ertussen. "Je weet dat goed genoeg. Niall heeft ons alles uitgelegd." Harry zucht diep en draait zich naar Liam toe. "Dank je voor het verpesten van de eerste indruk. Ik wou dus een gesprek aangaan met haar." Liam kijkt eerst naar de krullenbol en dan naar mij. "Het is oké hoor. Hij kan een paar andere meisjes proberen versieren." "Of jou." En hij knipoogt eens. "Ja Harry, tuurlijk." Ik zie aan zijn gezicht dat hij niet gaat opgeven. Ik besteed er niet te veel aandacht aan en kijk verder TV. Liam en ook Louis lachen eens. "Kop op Harry, je hebt mij nog", probeert Louis hem op te beuren. Harry lacht eens flauwtjes en stapt naar zijn kamer. "Harry", zeg ik nog snel. Hij stopt en kijkt om naar mij. "Sorry. Je moet iets meer doen dan dat voor mij. Ik wil geen speeltje zijn." Hij knikt teleurgesteld maar instemmend en gaat naar zijn kamer. Ik voel mij toch een beetje schuldig. Liam ziet het en probeert mij gerust te stellen. "Dat komt wel goed met hem. Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt." Het helpt niet echt want ik voel mij nog steeds schuldig. Louis komt naast mij zitten en legt zijn arm over mij. Hij trekt mij bij zich. "Weet je", begint hij. "Het loopt niet altijd zoals je het wilt. Hetzelfde gebeurt bij hem. Hij komt er wel over, geloof me. En anders geef ik hem eens de nacht van zijn leven." We lachen alle 3 eens. "Ik denk niet dat Eleanor dat leuk zal vinden", zeg ik stilletjes. Hij knikt, maar zegt verder niets. "Gaan we niet beter slapen?", vraagt Liam. We knikken beide instemmend. "En waar kan ik slapen?" "Jij kan in mijn bed slapen, ik slaap wel bij Harry. Dat kan hem misschien goed doen", stelt Louis voor. Voor mij is het goed en ik knik even. "Bedankt hé jongens, voor mij zo op te beuren. Ik hoop dat hij er niet te hard van gedaan is." "We doen dat graag hoor. En als het zo is, dan praten we er wel eens over. Het komt wel goed", zegt Liam. Ik lach eens. Dan ga ik naar Louis' kamer en ga slapen.

De repetitie van vandaag is afgelast, omdat wij als enigste groep zijn die al op schema zitten. Dus kon ik nu al het stukje plaatsen :) Morgen begint school terug *SAD FACE*. Ik ga dus minder kunnen posten, wat me nu al spijt! Vooral de week dat eraan komt ga ik weinig kunnen posten. Ik moet dinsdag oefenen voor de opendeurdag vd dansschool. Woe & do heb ik generale repetitie en vrijdagavond moet ik dansen op de Hopduvelfeesten in Asse. Dus sorry alvast! xxxxx

Reageer (1)

  • AnneMalik

    Leuk geschreven!
    Pff, ik heb ook echt geen zin in school $ ik HAAT vroeg opstaan ):
    Maar veel plezier op de dansschool, ik zal voor je duimen (: xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen