Foto bij ``96``

‘we hebben een probleem’ bobby pakt zijn tas van de achterbank en kijkt ons een voor een aan. ‘we hebben 2 kamers, en ik ga niet bij Dean slapen’ voor ik kan zeggen dat ik ook niet bij Dean op de kamer wil zegt Sam al dat hij bij Bobby slaapt. We lopen met z’n alle naar de kamers en ik blijf voor die van Dean en mij staan. ‘als je ook maar een keer verkeerd naar me kijkt val ik je aan’ grom ik naar hem. Bobby blijft even staan en kijkt naar Dean. ‘ik denk dat ze het meent’ hij loopt door en Sam klopt bemoedigend op mijn schouder. Dean opent de deur en we lopen naar binnen. De kamer is verbazingwekkend mooi. Snel loop ik langs Dean en gooi mijn tas op het bed het dichtste bij het raam. ‘dus wat gaan we doen?’ vraag ik. Dean sluit de deur en kijkt even naar me. ‘wat wil je doen?’ hij heeft zijn stem een paar octaven laten zakken en loopt op me af. Wat bedoelt hij? Verbaast kijk ik naar hem en stuif dan van het bed af. ‘Dean dat was niet wat ik bedoelde!’ roep ik uit. Hij loopt op me af en zet me klem tussen de muur en zichzelf en kijkt me aan. ‘ik weet wel dat je wilt’ hij heeft een twinkel in zijn ogen. Zijn lichaamswarmte straalt me tegemoet. ‘Dean ik heb je al gewaarschuwd’ zeg ik poeslief. Dean schud zijn hoofd. ‘en je denkt dat jij mij zou kunnen verslaan?’ ik leg mijn hand op zijn borstkas en strijk er over heen. ‘zullen we een weddenschap maken?’ hij krijgt een baldadig lachje. ‘als jij wint, ben ik voor jou, voor een dag. Win ik ben jij voor mij, 1 dag’ Dean knikt en ik duw hem een beetje weg. Hij draait zich om. Ik bedenk me geen moment en ren op Dean af. Hij draait zich om en pakt mijn arm beet. ‘kom op zeg, denk je werkelijk dat ik zo makkelijk me laat verslaan?’ hij draait mijn arm om en ik kreun. Even hoor ik hem grinniken en fluistert in mijn oor ‘ik zou je nog wel eens zo willen horen kreunen’ hij duwt me tegen de muur aan. ‘dus wanneer geef je, je gewonnen?’ even grinnik ik. ‘nog lang niet’ ik trap tegen zijn schenen aan en hij laat me los. Ik draai me om en duw hem op het bed. De Colt die hij weg had gelegd grijp ik vast en richt hem op Dean. ‘geef je op?’ even blijft hij verbaast naar me kijken. ‘je schiet toch niet’ er verschijnt een lachje op mijn gezicht. ‘we zullen het snel genoeg uitvinden’ ik zet de Colt op scherp en richt hem weer op Dean. Er wordt op de deur geklopt en ik kijk naar de deur. Dat was een slechte keus. Dean veert op en trekt de Colt uit mijn hand. Hij richt hem op me. Ik rol met mijn ogen en loop naar de deur. ‘Bobby, heb je toevallig iets van een mes?’ vraag ik als ik de deur open. Hij knikt en geeft hem aan me. Met een vloeiende beweging draai ik me naar Dean en gooi het mes naar hem toe. Hij kan hem nog maar net ontwijken maar laat de Colt vallen. ‘we gaan de volgende keer verder’ mompel ik als ik mijn jacket pak en langs Bobby naar buiten loopt. ‘idjit, Ze had je makkelijk kunnen raken’ hij pakt het mes uit de muur en loopt ook naar buiten.

Reageer (3)

  • FallinTime

    Awesome! as always :D :D

    1 decennium geleden
  • GetHimAPony

    Awesome XDDDDDDDDDDD

    1 decennium geleden
  • crazycatlady

    geniaal:D laat hem maar een toontje lager zingen(: geweldig stukje:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen