Ik zie hoe zijn hoofd dichter komt. Ik glimlach en buig een beetje meer naar hem toe. Maar net op het moment dat zijn lippen de mijne zouden raken, komt Niall de eetzaal ingestormd. “Zo klaar, wat eten we?” Harry deinst achteruit en kijkt Niall met grote ogen aan. Ik zucht en kijk Niall aan. “Ga zitten.” Mompel ik terwijl ik ook ga zitten. “Ik weet eigenlijk niet wat we eten. Wacht ik zal het Jake eens vragen. Jake?” Jake die net de keuken uitloopt kijkt me vragend aan. “Wat eten we eigenlijk?” vraag ik. “Varkensvlees. Heer.” Ik knik bedank Jake, en draai me naar Niall die met grote ogen aanstaart. “Varkensvlees?” mompelt hij verbaast. De bedienden zetten de borden op tafel en geven ons elk een beker met water.

Na het eten zitten we nog gewoon in de eetzaal. Je kan niet geloven hoeveel zo een kleine jongen als Niall opkrijgt. Harry kijkt Niall aan en grinnikt. “Eet hij altijd zo veel?” vraag ik. “Ja, heer, als we het geld ervoor hebben eet hij redelijk veel.” Niall kikt Harry verontwaardigt aan. “Ik eet alleen alles op als de rest niets meer hoeft.” Zegt hij terwijl hij Harry een mep tegen zijn achterhoofd geeft. Ik kijk lachend naar Harry die Niall een beetje plaagt. Ik schrik op door Jake die me aanstoot. Kwaad kijk ik hem aan. “Sorry heer, U zou de hemel moeten zien. De sterren staan prachtig aan de hemel.” Jake knipoogt en ik krijg door wat hij van plan is. “is het echt? Ik ga eens kijken.” “waarom gaat u niet mee? Ik zal u vriend gezelschap houden dan kan hij rustig verder eten.” Zegt hij tegen Harry. “Ik zou dat heel erg leuk vinden.” Bevestig ik richting Harry. Harry staat op en loopt met mij mee naar het balkon. Ik zie hoe Jake achter ons het gordijn dichttrekt. “Dan ziet u de sterren beter, heer.” Zegt hij er met een lach achteraan. Ik knik en bedenk dat ik hem straks maar even moet bedanken. Harry kijkt bewonderend omhoog. “Wow, het is echt prachtig.” Mompelt hij. Ik staar hem gewoon aan. Ik schuif voorzichtig dichter naar Harry toe. Harry kijkt naar me en lacht. Ik kijk van zijn ogen naar zijn lippen. Langzaam buig ik voorover en Druk ik mijn lippen zachtjes op de zijne. Zachtjes en voorzichtig bewegen zijn lippen tegen de mijne. Het gevoel laat me echt geweldig voelen.

Hier hebben jullie de zoen. wel iets later dan verwacht. Maar ik hoop dat jullie er toch blij mee zijn.

Reageer (2)

  • SadCalum

    THE KISS :)

    1 decennium geleden
  • Niallerslove

    YOU MADE MY DAY WOEHOEEEEEEEEE THEY FINALLY KISSEDD :D

    Haha supergoed geschreven & snel verder!<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen