Foto bij Ten - Talking on the phone with Bill

Sorry dat jullie zo lang moesten wachten op een nieuw hoofdstuk maar ik moest weer naar school, ik had op school nu nog niet echt veel tijd om te schrijven ook al had ik jullie in mijn blog belooft misschien wel 2 of 3 hoofdstukjes (per dag) te plaatsen, ook ben ik aankomende woensdag tot en met vrijdag mee met de brugklassen op kamp en zal ik ook geen hoofdstukjes kunnen plaatsen, natuurlijk neem ik wel mijn schrift mee waar het verhaal in staat om op kamp nog verder te schrijven en dan hoop ik dat ik wel weer wat meer hoofdstukjes heb...

Ik ben diep in gedachten als mijn mobiel af gaat, ik kijk op het scherm en zie dat het Bill is die me belt, ik twijfel even of ik op zal nemen, maar doe het toch...

"Hallo met Sammy" zeg ik nog al zacht.
"Hoi Sammy, je spreekt met Bill" ik hoor aan zijn stem dat hij heel vrolijk is.
"Hoi Bill, alles goed met je?"
"Ja hoor en zeker nu ik jou stem hoor en hoe is het met jou?"
"Ja met mij gaat het op zich wel goed"
"Oke, maar waarom zeg je dat zo onzeker?"
"Tja, ik weet het niet"
"Je hoeft toch niet zo onzeker te zijn, je hebt een leuke meid en nog mooi ook"
"Awh dankje"
"Wil je misschien vanavond met mij mee naar een feestje?"
"Uhm, ik weet het niet"
"Alsjeblieft Sammy ga nou met me mee, alsjeblieft, op feestjes heb ik niks aan Gustav, Georg en Tom die proberen altijd de hele tijd meisjes te krijgen"
"Nou oke ik ga met je mee, omdat je het zo lief vraagt"
"Oke, sms je adres maar dan kom ik je vanavond wel op halen, tot vanavond!"
"Tot vanavond"


Ik hang op en sms Bill mijn adres...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen