Foto bij 01 - Prologue.

If god says: 'If you could wish one thing, what would that be?' I would answer that question with: 'Happiness'.

'Wat wil jij worden als je later groot bent, Sophia?' Daisy heeft Sophia's handje stevig beet, haar vingers om Sophia's hand geklemd. 'Juf, maar dan wel van groep vier' giechelt ze. Ze kijkt Daisy aan, 'En jij dan?' vraagt ze uiteindelijk. 'Zuster, dan kan ik alle zieke kinderen helpen' zegt ze vol trots. Ik kijk naar de twee kleine meisjes tegenover me. Ze doen me denken aan mezelf en mijn broertje. 'Dames - Heren en kinderen, over een half uur zullen we Central Station West inrijden. Voor nu een verplichte paspoort controle. Bedankt voor de aandacht' ruist de stem door de luidsprekers. Ik pak mijn tas en begin erin te graaien, op zoek naar de paspoorten van mij en mijn zusjes. Ik schrik van een luide stem die de coupé inraast 'Paspoorten'. Ik werp een blik opzij en zie dat een man, in het groene leger uniform in de opening van de coupé staat. Ik knik haastig en gris met mijn handen naar de paspoorten waarna ik ze aan de man overhandig. 'Louise, Sophia en Daisy' mompelt hij. Hij geeft me de paspoorten terug en verlaat de trein. Enige ogenblikken later vertrekken we en zijn we opnieuw opweg naar CSWEST.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen