Foto bij 19.

Chloe glimlachte ongemakkelijk toen Tom naar haar toe kwam. 'Hey, bedankt dat je gekomen bent.' Chloe gaf Tom een kus op zijn wang die dit niet verwacht had waardoor de situatie alleen maar ongemakkelijker werd. 'Waar is Liv?' Tom stond te mompelen om Liv weer te kunnen omhelzen, om haar weer te zien glimlachen. 'Ze is even naar het toilette.' Chloe glimlachte half en vertelde toen dat Liv helemaal niets wist dat hij zou komen. 'Ze denkt dat we hier zijn voor een vriend van mij te komen ophalen.' Tom grijnsde kort, hij snapte het wel van haar. 'Ik weet dat ik niet echt haar favoriet ben maar ik geef veel om haar, alleen weet ze het zelf niet.' Chloe glimlachte toen hij dat zei. Ze wou net iets zeggen toen ze Liv haar stem hoorde. 'Tom?!' Liv bleef als versteend staan en keek van haar zus naar Tom. 'Oh, hey.' Tom liep glimlachend naar haar toe en wilde haar net omhelzen toen ze hem wegduwde. 'Wat doe jij hier?' vroeg ze verbaasd. 'Chloe belde mij om te zeggen dat je wel een vriend kon gebruiken.' Tom glimlachte en nam haar hand lief vast, hij wist dat er vast wel iemand zou zijn die hier een foto van zou maken maar dat interesseerde hem niet. 'Het gaat prima met mij, ik heb geen vriend nodig.' Liv trok haar hand weg en keek Tom niet aan. Ze wilde hem omhelzen, uithuilen in zijn armen maar ze kon het niet. Ze had een muur om zichzelf heen gebouwd, een muur die ze niet zomaar kon afbreken voor de eerste de beste die haar toch maar gaat kwetsen. 'Maar...' Tom keek kort naar Chloe, beiden hadden ze dit niet verwacht. 'Geef haar tijd, ze laat mensen moeilijk in.' Chloe voelde zich best wel rot voor Tom, waarom kon Liv nu niet eens normaal doen?

'Smaakt het?' Chloe keek op naar Liv en Tom, beiden hadden ze amper wat gezegd. 'Ja, heerlijk.' Liv glimlachte zwak, ze had haar bord nog niet eens half leeg gegeten. Tom keek kort naar Chloe, wat moest hij doen? Hij wilde er echt voor Liv zijn, maar dat ging toch niet als Liv hem zo buitensloot? 'Het spijt me enorm, maar ik moet gaan. Ik heb met Sander afgesproken.' Chloe stond op en excuseerde zich nog eens. Ze moest en zou ervoor zorgen dat Liv hem zou vertrouwen. 'Tom, je bent altijd welkom bij ons thuis. De logeerkamer is al helemaal klaar gemaakt voor je verblijf.' Chloe glimlachte, ze kende Liv maar al te goed om te weten dat ze het zou durven hem naar een hotel te sturen. Tom grijnsde en bedankte hem waarna hij alleen achterbleef met haar.

Reageer (2)

  • Inviolable

    Hmm, ik vraag me af of Liv nu wel gaat praten..

    Ga je snel verder :3?
    xx

    1 decennium geleden
  • NevaSoft

    Moooi deeltje!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen