Adam heeft bij mij heel vaak woede enzo..
Maae dit hoofdstuk gaat gewoon over zijn woede..
Dus lees snel

'IK HEB GENOEG VAN JOU!, IK WIL SLAPEN! EERST PRAAT IK OVER LIEFDESPROBLEMEN EN JIJ ANTWOORD MET ZOMBIES!!!!!!
IK HOOP DAT JE WEET HOE VERVELEND HET IS EN DAT JE NU GAAT SLAPEN IRRITANTE ZAK!' hijgt Adam.
'Oke mam...' giechelt Drew zachtjes..
'NU ECHT STOPPEN IDIOOT!'
Drew gaat slapen en zegt heel verlegen: 'Slaap lekker'
Even later slapen ze allebei heel diep en komt hun moeder naar boven de tv uit doen.
De vader is een beetje boos op ze want ze hoorde hun vanaf beneden krijsen.


De volgende dag word Adam als eerste wakker.
Adam maakt zijn bed op en pakt cornflakes en gaat op de grond zittend tv-kijken.
Even later komt Drew naar beneden met zijn Sponsbob pyama.
Hij maakt een luxe sandwisch voor zichtzelf met er boven op een olijf.
Adam zegt dan heel verbaasd: 'Broer? waarom zo,n grote broodje....'
Drew zegt niks.
'IK VROEG JE WAT DREW!'
Drew antwoord heel snel en zacht: 'Ik heb gewoon honger'
Adam pakt zijn rugzak in en vertrekt naar school.
Drew rent in zijn pyama achter hem aan.
vlug rent hij naar binnen en kleed zich om.

Adam is nu op Degrassi een uur te vroeg.
Hij ziet dat Fiona op de stoep zit te huilen.
Hij rent naar haar toe.
'Wat is er?' vraagt Adam.
'Bo..bbbbb...yyy heeft mmmmm..iijj geee....slag..eeen'
'Wie is Bobby? ik ga hem dan lekker slaan hoor'
Fiona lacht om Adam en antwoord: 'Bobby was mijn e...eee...'
'Je e wat?'
'Mijn ex-vriendje...'
'Ohhh wat erg.... het spijt me zo voor je..' zegt Adam met een zielige blik
'Ik vond hee..m all..tijd al zoooo irri..tttaant' stottert ze.
Adam kijkt Fiona in haar ogen
En Fiona kust hem.
Het voelt anders dan bij Holly.J... beter vertrouwder.. geen leugens...
Dan komt Drew aangelopen met 1 schoen aan en een in zijn hand.
Hij ziet ze zoenen en gaat naar ze toe.
Hij zegt tegen Fiona: 'Waarom neem je mij niet?'
Fiona stopt, kijkt om zich heen en rent snel weg.
'WTF?' zegt Drew.
'Bedankt je hebt haar weggejaagd...'
'Niet ik hoor'
'WAT BEDOEL JE DAAR MEE?' zegt Adam terwijl hij met zijn vinger draait.
'Niks broertje...' zegt DRew

Even later begint de school. Adam moet naar meetkunde en Drew naar Wiskunde. Tijdens de les krijgt Adam een berichtje: Hey ik ben het Fiona kom je om 5 uur naar het bankje bij de school?
Kusjeeeees
Adam leest het nog een keer door slaat zichzelf tegen zijn gezicht maar nee hij slaapt niet! 'Ehhh Mr.Miskel mag ik naar het toilet?' vraagt Adam. 'Tuurlijk' Zonder na te denken rent Adam het gebouw uit en het is 1 voor 5. 'Yes ze komt al bijna...' zegt Adam vrolijk. Daar komt Fiona. Adam zit al op het bankje en Fiona gaat naar hem toe. Adam staat op en zegt: 'Zo, wat wou je zeggen..?' 'Sttttt.... Niks zeggen stil zijn' zegt Fiona. Adam duwt Fiona omdat de zo raar doet ( voor de gein) Fiona duwt terug. En voelt een bobbel bij Adam's shirt. 'Wat is dat?, jij bent veel te dun voor manneborsten' zegt Fiona en ze rukt zijn shirt open. 'Jij bent een meisje! een FTM'
'Mij maakt het niks uit... jij bent de gevoeligste die ooit heb ontmoet.' En Fiona kust hem nog een keer. 'Dus... je vind het niet erg?' vraagt Adam verlegen 'Nou ik zit er wel mee maar..' 'JE ZIT ERMEE?. WAAROM MAAK JE HET DAN NIET UIT HE! MEVROUW COYNE!' 'Sorry hoor ik vind het gewoon een beetje raar...' 'EEN BEETJE RAAR?!? JA DAG IK GA WEG VAN JOU IK HEB HET TEGEN JOU FIONA NIET TEGEN JE BROER' 'Weet ik...' En Adam loopt naar huis 'Wow, wat heb ik gedaan? ze dat er maar een beetje mee dit was mijn beste relatie ooit!' denkt Adam in zijn hoofd.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen