Nog een Chappie!! (A)

kuzziesss, Chailin (K)

Langzaam werd ik wakker, ik werd wakker van Justin die kusjes op mijn buik drukte.
'Goodmorning, lovely' fluisterde Justin tegen mijn borst, hij ging door naar mijn nek en zoog aan een stukje vel.
'Morning, babe' kreunde ik zachtjes.
'Zullen we gaan ontbijten? vroeg Justin met zijn lippen tegen mijn nek, hij drukte nog een paar kusjes op mijn kaak en keek me toen vragend aan.
'Nog niet' zei ik en drukte mijn lippen op die van hem, ik trok Justin boven op me en vlocht mijn vingers door zijn haren. Justin glimlachte tegen mijn lippen en streek met zijn tong over mijn lip, ik opende mijn lippen en verkende zijn mond. Ik probeerde deze passie volle zoen lang mogelijk vol te houden.
'Laten we maar gaan ontbijten' zei ik hijgend toen ik de zoen verbrak.

Toen we beneden kwamen zaten Harry, Qwen en Louis al aan tafel te ontbijten.
'Morning' Mompelde Harry slaperig, Qwen drukte vrolijk een kus op mijn wang en een op die van Justin.
'Goedemorgen zonnestraaltjes!' riepen Louis en Qwen enthousiast, ze keken elkaar raar aan en lagen toen in een deuk. Ik rolde met mijn ogen en ging naast de huilend-van-het-lachende Louis zitten, Justin kwam naast me zitten en pakte het broodje van mijn bord dat ik zojuist gepakt had.
'Hé!' zei ik verontwaardigd, hij keek me aan met puppy-oogjes.
'Het is al goed' zei ik grinnikend.
'Zullen we vandaag wat leuks doen?' vroeg de inmiddels uit gelachen Qwen.
'Ja, is goed. Hoe laats is het?' vroeg Justin met volle mond, ik keek naar mijn pols.
'Kwart over 9' zei ik met een serieus gezicht, iedereen schoot in de lach.
'Niall, je draagt geen horloge' zei Justin verward, ik haalde mijn schouders op.
'Weet ik' zei,'Als je me niet gelooft, ga maar kijken hoe laat het is.'
Justin stond op, liep naar de gang en kwam met een verward gezicht terug.
'Het is 17 over 9' zei hij verbaasd, Louis gilde een horror gil. Iedereen schrok zich kapot.
'Sorry, dat is leuk om te doen' zei Louis lachend.

Reageer (8)

  • HEERSBEESTJE

    whaha niall heeft een onzichtbare klok in zijn arm O.o
    awesome!
    snel verder (H)
    ben blij dat je weer inspi hebt :D

    1 decennium geleden
  • 1xmichellax1

    Whaha, zo melig
    Plies snel verder, I love it
    Kudo
    Abo(H)

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Super <33
    Snel verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • LALT

    NIALL`S MAAG LOOPT GEWOON GELIJK MET DE KLOK!

    1 decennium geleden
  • ClickClack

    oe nice story XD ga zeker volgen!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen