Foto bij Chapter 21

Daviënne Aphrael Price

Ik werd klappend en juichend onthaald toen ik de Room of Requiment binnen kwam gelopen. 'Je was geniaal!' riep Seamus terwijl zijn lange beste vriend op mijn schouder klopte. 'Chanteer jij Malfoy?' vroeg Ginny en toen ik knikte rolden haar ogen zowat uit haar kassen. 'Hoe krijg je dat voor elkaar?' vroeg Dean.
'Informatie. Draco is als de dood dat de informatie die ik heb bekend zal worden. Er is een reden waarom ik de Slytherinqueen ben hij hij de Slytherinprince. Hij is een klein, arrogant en zielig jochie, ik weet wat ik wil en pak het op een volwassen manier aan om dat te bereiken.'
'Maar waarom heb je hem in hemelsnaam zo zitten uitdagen?' vroeg Neville die als enige lichtelijk geïrriteerd leek door mijn actie. 'Je bent jezelf nu aan het sabboteren.'
Ik glimlachte. 'Er is een verschil tussen Slytherins en de andere afdelingen,' begon ik. 'Draco heeft veel mensen die hem trouw zijn inplaats van mij maar niet iedereen gelooft zo sterk in hem als zijn aapjes en Pansy. Het doel was om hen te laten zien dat Draco niet zoveel voorsteld, hij heeft het op mij gemunt en ik wou voorkomen dat straks heel Slytherin zich tegen me keerde vanwege zijn vermoedens. Nu kan hij niet alleen geen vermoedens rondstrooien maar zijn er ook mensen die hem verachten omdat hij zich door mij laat chanteren en dus bang voor me moet zijn, ik heb twijfel onder zijn de leden van zijn groep gezaaid en dat was precies wat ik van plan was.'
'Dus je daagt hem uit, laat hem verdachtmakingen die toevallig wel bijzonder doeltreffend zijn rondstrooien puur om je eigen positie daar veilig te stellen?' vroeg Neville nu zeer geïrriteerd.
'Zijn verdachtmakingen waren niet doeltreffed want ík maak geen plannen het Slytherinhouse te saboteren en als jullie dat wel doen dan vertrek ik. Ik ken Draco heel goed en wist hoe hij zou reageren en als je problemen hebt met mijn manier van handelen heb je pech. Ik moest dit doen.'
Neville verliet de kamer en ik werd door de rest aangestaard. 'Als niemand er verder problemen mee heeft ga ik nu, ik heb nog huiswerk.'

Reageer (2)

  • Mundane

    Haha cool :'D

    1 decennium geleden
  • Kimology

    Awesome awesome awesome.
    WE WANT MORE!
    WE WANT MORE!
    WE NEED MORE!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen