Foto bij Elf

YEAH

“Zo gaat het hier dus ongeveer altijd,” liet Liam me weten.
“Klinkt als een gezellige boel,” vond ik.
“Kom, dan gaan we naar Harry en Louis toe.” Ik voelde zijn hand op mijn onderrug en er ging een korte tinteling door me heen. Snel onderdrukte ik het.
“Harry, Louis,” zei Liam. Twee hoofden keken vanaf de bank om. Een van hen had opvallend krullend haar. Hij was knap, maar ja, dat waren ze alle vijf.
“Hey Liam. Wie is deze schoonheid?” vroeg Krullebol. Bij het woord ‘schoonheid’ moest ik weer denken aan Liam’s smsje en ik glimlachte inwendig.
“Ik ben Sam,” stelde ik mezelf voor.
“Harry,” zei Krullebol.
“Dus dan ben jij Louis,” zei ik tegen de ander.
“Dat klopt,” zei hij.
“Goed gedaan, dat van die highscore.” Louis en ik grijnsden, maar Harry keek zielig.
“Weet je wel hoe hard ik daar aan heb gewerkt?” pruilde hij. Ik schudde lachend mijn hoofd.
“Heel lang!”
Louis en ik lachten nog harder. Ik dacht dat ik het me wel naar mijn zin zou krijgen hier.
Zayn en Niall kwamen ook weer binnen. “Ik trakteer je vanavond wel op Nando’s, oke, Niall?” stelde Zayn voor. Niall’s gezicht klaarde op.
“Oke!” zei hij blij.
“Wil je wat drinken?” vroeg Liam aan mij.
“Ja, lekker. Cola?”
Liam knikte en verdween door een deur, waarvan ik veronderstelde dat die naar de keuken leidde. Ik nam plaats naast Harry op de bank.
“Laat je highscore eens zien,” zei ik tegen hem.
“Ex-highscore,” hoorde ik Louis zachtjes grinniken. Er verscheen ook een glimlach op mijn gezicht en ik zag Harry een boze blik op hem werpen.
Harry drukte op een paar knoppen op zijn remote en zijn highscore verscheen op het scherm. Ik was behoorlijk onder de indruk, en Louis had maar met een paar punten gewonnen.
“Mag ik meedoen?” vroeg ik.
“Natuurlijk!” zei Harry. Louis drukte een remote in mijn handen en met zijn drieen begonnen we te racen. Ik boog voorover en drukte verwoed op de knopjes.
“Gewonnen!” riep ik. Ik legde mijn remote naast me neer en maakte een klein vreugdedansje. Ik was echter vergeten dat ik hakken aanhad, dus ik struikelde en viel min of meer op Harry’s schoot.
“Oeps, sorry,” bloosde ik. Ik krabbelde overeind. “Dat komt door die vervloekte hakken.”
Iedereen –toen ik om me heen keek bleek dat alle vijf de Directioners in de kamer zaten- schoot in de lach. Ik werd nog roder en ging rechtop zitten.
“Ik heb je cola,” lachte Liam. Nog steeds rood pakte ik mijn glas aan en nam een slokje om mijn schaamte te verbergen.

Reageer (1)

  • LeaFlammae

    Hahaha, die vervloekte hakken ook :'D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen