Foto bij 77. | Nervous!

De schoenen! voor de gene die ze wilt zien xD
Ik heb die schoenen int Roze (A)



Nog steeds geen date :O
Gemeen he :P
enjoy!
xxx

Ik wordt wakker van Bill die staat te douchen. Ik kijk hoe laat het is en zie dat het nog maar 6 uur is! Ik zet de wekker van mijn mobiel om10 uur en probeer weer te slapen. Om 10 uur wordt ik wakker, dit keer door mijn wekker. Ik zet de wekker uiten sta op. Ik loop naar de badkamer en doe de douche aan. Ik doe mijn boxer uit en stap onder de douche. Ik was mezelf en doe de douche uit. Ik stap uit e douche, pak een handdoek en droog mezelf af. Ik doe de handdoek om mijn middel en loop naar mijn kamer. Ik pak een boxer en doe die aan. De handdoek laat ik op de grond liggen en pak wat kleren die ik ook aan doe. Ik loop naar beneden, naar de keuken en pak wat te eten. Op de tafel zie ik een doos liggen. Ik loop er heen en zie dat er een briefje van Bill op ligt.

Maak deze doos open, doe wat er op dat andere briefje staat en Je weet van niets!
Bill


Dat noem ik nou toch eens broeder liefde. Ik eet mijn boterham op en loop weer naar de badkamer. Ik poets mijn tanden, kijk of mijn haar nog goed zit en loop dan weer naar beneden. Ik pak mijn jas en mijn auto sleutels. Ik loop de deur uit en doe die op slot. Ik doe mijn auto van slot en rijd richting het centrum.

[Eline pov]

Ik bekijk mezelf nog een keer in de spiegel. ’Say, je hebt me nog steeds niet verteld waarom je me dit geeft.’ Say kijkt me nog een keer grijnzend aan via de spiegel. ’Maakt het wat uit? Het staat je prachtig!.’ Ik zucht. Het is ondertussen al 1 uur. Na veel gezeur van Say ben ik om 11 uur eindelijk mijn bed uitgekomen, heb ik gedoucht en gegeten en dat soort dingen. Het duurt best lang voordat mijn haar droog is. ’Ik moet zo gaan. Je moet zelf je haar en make-up mooi doen. Hier!’ Say geeft me wat make-up en een envelop voordat ze de deur uit gaat. Ik zucht en leg de make-up op mijn make-up tafel en maak de envelop open.

Hou de kleren en schoenen, die je zijn gegeven, aan en maak jezelf op. Om 5 uur word je opgehaald.
xx


Ik kijk verbaasd naar de brief. Ik haal mijn schouders op en leg de envelop weg. Ik pak de make-up die Say aan me heeft gegeven en maak het doosje open. Ik maak mijn ogen licht op met zwarte oogschaduw, oogpotlood en mascara. Ik kijk nog eens naar de mooie jurk en de mooie schoenen die Say me heeft gegeven. Ik kijk op deklok en zie dat het nog maar 2 uur is. Ik pak mijn borstel en mijn haarlak en probeer mijn haar een beetje fatsoenlijk te maken. Als dat klaar is, is het nog maar kwart over 2. Ik loop naar beneden en ga heel voorzichtig op de bank zitten. Ik pak de afstandbediening en zap wat langs alle kanalen. Verveeld kijk ik naar een programma op nickelodeon en zucht. Na een half uur nutteloos te hebben verder gezapt sta ik op.

(…)

Eindelijk is het 5 uur. Ik loop zenuwachtig heen en weer. Om 10 over 5 gaat de bel.

Reageer (6)

  • XmiekjeX

    Die Jurk liet je me nog zien! Hij is nog steeds Beautifull [net als je story]
    Maar!
    Dan moet nu wel snel die date komen hoor (N) anders word ik verdrietig
    Date! Date! Date! Date! Date! Date! Date! Date!

    Snel Verder!!! <3
    Want ik zit ziek thuis en heb niets te doen!
    [Ik kom morgen wel weer op school als t goed is, maar toch (A)]

    Love~You!! (H)
    Kusje ! (K) <3

    1 decennium geleden
  • Kroosable

    En nu snel verder gaan!=D

    1 decennium geleden
  • Villanelle

    DOor!!!
    XX.

    1 decennium geleden
  • addicted2tom

    Nog steeds geen date :O
    ooh god ik zit zolang te wachten op die date :O ik krijg stress x)
    nee das ook ni waar :d
    maar nu heel snel verder want ik kan niet wachten :d

    1 decennium geleden
  • CouchPotato

    Iehpp!!
    Kei spannend en leuk
    En dan staat daar heel sexy Tom te wachten
    Of er rent net een buurjongentje weg die zo kinderachtig was om belletje te lellen
    Maar jaa *gayhandje*
    Je moet weer snel verder gaan
    En nee ik heb geen inspiratie om deze reactie nog langer te maken
    I'm so sorry!
    SNEL VERDER!!
    <33 Eline

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen