'Wat is er?' vroeg ik bang.
'Hoe ken jij Paul.' vroeg ze boos.
'Paul? Welke Paul?' vroeg ik.
'Komaan, mens doe niet achterlijk! Gisteren op het concert ben je van achter de schermen met Paul naar de zaal gekomen.' zei ze boos.
Er kwamen nog 4 meisjes rond me staan. Ik was nog niet ver van de tourbus weg dus begon te lopen. Ik zag dat ze boos me achtervolgen.
Ik zag de 2 bodyguards al staan.
'Hou ze tegen.' riep ik bang.
Ik klopte heel hard op de deur van de bus en Niall deed open. Hij zag dat ik in paniek was.
'Heey, wat scheelt er?' vroeg hij bezorgd en knuffelde me. Ik kreeg geen woord uit mijn mond om te antwoorden op zijn vraag.
'Louis.' riep Niall.
Louis kwam langzaam af.
'Wat is er?' vroeg hij.
En Niall wees naar mij.
'Schat, wat is er?' vroeg hij bezorgd en nam me van Niall over.
Hij knuffelde me hard. Hij nam mijn gezicht vast zodat ik naar hem keek.
'Kom.' zei hij zacht en we liepen knuffelend naar de woonkamer.
'Willen jullie even weggaan, ik leg het later uit.' zei Louis tegen de anderen.
We gingen in de zetel zitten en ik lag met mijn hoofd op zijn schoot terwijl hij door mijn haar wreef.
'Vertel toch wat er is, schat.' zei hij bezorgd.
'Ik stond te wachten op de tram toen er een meisje naar me kwam.' zei ik.
'Vertel voort.' zei hij bezorgd.
'Ze zei dat ze me gisteren op het concert van achter de schermen zag komen en dat ik met Paul aan het praten was. Ik deed alsof dat ik van niets wist, tot er 4 anderen bij kwamen. Ze werden boos, ik liep naar hier, maar ze achtervolgden me. Waar zijn ze?' zei ik en schoot recht.
Louis duwde mijn hoofd terug op zijn schoot.
'Het is in orde schat, het is in orde.' zei hij en wreef over mijn kaak.
'Blijf maar in de zetel liggen, ik ga het de anderen gaan vertellen want ze waren heel bezorgd.' zei hij en ging naar de slaapkamer.

Reageer (2)

  • PancakeHERO

    spanneeeend !! <3

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    zo lief van Lou, maar zo erg :o bad girls :o

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen