Foto bij chapter six.

avalon.

Nadat Josh me vliegensvlug naar zijn auto, het was niet echt zijn auto, hij was van een van hun bewakers, had getrokken kwamen we tot de conclusie dat ik nog 'minderjarig' ben en dat ik ook toestemming nodig had van een van mijn ouders, waardoor we zo hard als toegestaan was naar mijn huis toe reden. Door het lichte laagje sneeuw was het redelijk glad geworden en ik was niet aan het opletten, waardoor Josh in een keer op de rem moest trappen omdat we anders mijn huis voorbij waren gereden. Door de gladheid gleed de auto lichtelijk door, waardoor we beide begonnen te lachen, want het voelde nogal idioot aan. Ik stapte half giegelend de auto uit en liep toen snel over het grindpad richting de achterdeur, met Josh vlak achter me.
"You aren't afraid of dogs, wright?" vroeg ik snel en het slot van de achterdeur maakte een klik. Met mijn hand maakte ik de deur open en meteen kwamen mijn honden naar buiten gestormd, blij om mij weer te zien, ook al ben ik pas een uurtje of een, twee weg, maar zo zijn ze gewoon. Ze begonnen rond mij en Josh te rennen en aan Josh z'n broek te snuffelen. Ik schudde lachend mij hoofd en liep snel naar binnen, met Josh en mijn honden achter me aan. Ik haalde mijn hand even door mijn haar en opende toen de deur die naar de keuken leidde, waar mijn moeder met de krant en een kop koffie aan de eikenhouten tafel zat. Ik beet even op mijn lip en wachtte totdat Josh naast me stond en deed toen de deur achter me dicht. Mijn moeder keek op van haar krant en trok haar wenkbrauwen op toen ze Josh zag, waarna ze naar mij keek.
"What's up sweetie?" vroeg mijn moeder nieuwsgierig, waarna ze haar krant neer legde. Ik nam diep adem, dit kon mijn leven veranderen, of in ieder geval voor even, en ik vertelde haar alles, terwijl Josh stilletjes achter me stond.
"So, you're saying that that guy is the drummer of the 'famous' boyband one direction and that they want to to be their guitarist for a few shows, am I right?" vroeg ze en ze keek me aan met haar blauwgrijze ogen van achter haar bril en ik beet op m'n lip terwijl ik knikte.
"She's a really great guitarist and we need one, and we don't want to cancel tonights show, can she please join us?" zei Josh ineens tegen mijn moeder en ze zuchtte.
"Avalon, I know that you are a great guitarist and this guy gives you a great opportunity, so go and do your thing, because I know it's good for you." zei mijn moeder glimlachte naar me.
"Thanks mom!" zei ik glimlachend en sloeg mijn armen om haar nek en knuffelde haar.
"Thank you that she can come with us, and I think alot of fans are happy now, because we don't have to cancel the show." zei Josh met een brede glimlach op zijn lippen en zette twee passen en schudde mijn moeder de hand.
"Will you look after her, that she doesn't do stupid things?" vroeg ze serieus aan hem en Josh grinnikte even en knikte.
"Mom!" "What?" "I am old enough to care for myself." "You're still a child sweetie."
Ik rolde overdreven met mijn ogen, waardoor Josh weer grinnikte en ik gaf hem een speelse tik.
"We have to go, because it's already getting late, and I said it, but I say it again, thanks madame." zei Josh breed glimlachend en ik gaf mijn moeder een kus op haar wang.
"I will call you if I know more, love you." zei ik glimlachend en ik liep toen snel naar buiten. Volgens mij riep ze nog 'love you' terug, maar dat heb ik niet meer goed gehoord. Snel liepen we naar buiten, over het grindpad en gingen in de grote zwarte auto waar Josh in reed zitten. Net voordat deze weg wou rijden belde Niall Josh weer en Josh zette hem op speakers, zodat hij alvast kon rijden.
"Hey Niall, you're on speaker by the way." "Hey Josh, we'r-" "And Avalon." "Oh, hi Avalon, but Josh, we're are you two now?" "On our way."
Ik grinnikte even en liet Josh zijn half idiote gesprek met Niall voeren totdat hij ophing en we over de lichtelijk besneeuwde weg reden naar.. Ik had eigenlijk geen idee waar we precies heen gingen, Josh had niet verteld waar het nou precies was, niet dat het iets uit maakte, ik wist toch niet waar alles was en ik liet mezelf wel verrassen, maar ik had er in ieder geval erg veel zin in, maar het was overigens ook wel een beetje spannend.

__________________________________
niet zo tevreden over dit stukje. ;$ lieve reacties & abo's ofcourse motiveren me heya (: xiloveyou

Reageer (2)

  • Juliete

    Ik ben niet lief dus een fatsoenlijk lief berichtje kan er niet uit komen ;333 Verder jij!!!!

    1 decennium geleden
  • xIsoldee

    Haha Josh is zo beleefd ;d x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen