Foto bij ``108``

Ik vind het een slecht stuk, dus sorry!

‘breng me nog een biertje’ ik knik en loop door naar binnen, daar schop ik mijn hakken gelijk uit en loop naar de keuken. Bobby kijkt op en zijn ogen worden wat groot. ‘wat moest je van Dean doen?’ met een glimlachje loop ik naar de koelkast en haal 2 biertjes eruit. ‘de impala wassen’ bobby schudt zijn hoofd ligt. ‘ga je nu anders omkleden’ ik schud mijn hoofd en maak de flesjes open met een aansteker die ik had zien liggen. Bobby loopt snel naar de veranda. Het enige dat ik kan horen is hoe bobby boos wordt op Dean. Even blijf ik in de keuken wachtend tot ik zeker weet dat Bobby klaar is met Dean. Als de deur open gaat verwacht ik bobby te zien. ‘mee komen’ verbaast loop ik naar Dean die naar de trap loopt. Hij klinkt alles behalve blij. ‘ik heb je biertje’ hij draait zich op de trap om en kijkt me boos aan. Onschuldig kijk ik terug. Hij schudt zijn hoofd en pakt een biertje uit mijn hand. Die andere zet ik op de trap en loop verder achter hem aan. Hij opent de deur naar zijn slaapkamer en sluit hem achter zich. ‘je moet je omkleden’ ik draai me naar hem toe en blijf naar hem kijken. ‘je verwacht dat ik me ga opkleden terwijl jij hier staat?’ hij loopt van de deur weg en blijft voor me staan. ‘ja, dat verwacht ik zeker’ zegt hij zacht. Hij gaat op het bed zitten terwijl ik naar mijn tas loop. ‘heb je ook nog een voorkeur wat ik aan doe?’ Dean zucht even. ‘doe maar wat’ ik hoor iets van verveling in zijn stem. ‘is er wat lieverd?’ vraag ik poeslief. Ik draai me naar hem om en loop om hem af. Hij bekijkt me van top tot teen en schud dan zijn hoofd. Daar nam ik geen genoegen mee. Mijn handen sluiten om zijn gezicht. ‘ben je boos omdat Bobby boos op je werd’ er flikkert iets in zijn ogen. Hij trekt zijn gezicht los en pakt mijn pols beet. ‘kleed je nou maar om’ hij laat mijn pols los en ik haal mijn schouders op. Mijn vinger gaat over de radio en dan doe ik hem aan. Het nummer It is a man’s World is aan het spelen. Dean kijkt eventjes om en ik begin de voorkant van mijn shirt los te knopen. Voorzichtig laat ik hem van mijn schouders vallen en loop met mijn handen voor mijn borst naar mijn tas. Daar laat ik mijn hotpants zakken. Ik kijk over mijn schouder en knipoog naar Dean. Mijn schouder was weer stijf dus zou ik mijn Bh met veel moeite pas los krijgen. Dan bedenk ik me, dat Dean me makkelijk zou kunnen helpen. Ik loop langzaam op hem af. Even bekijkt Dean me en blijft met zijn blik op mijn heup hangen. ‘ik wist niet dat je een tattoo had’ brengt hij uit. Ik kijk even naar mijn eigen heup en haal mijn schouders op. Het was een beschermd teken, mijn moeder vond dat ik hem op mijn 16de mocht zetten. ‘kan je mijn BH los maken?’ ik draai me om en Dean begint aan de sluiting te trekken. Hij schiet los en ik loop terug naar mijn tas. Dan pak ik een handdoek en doe hem om me heen. Het stapeltje kleren dat ik zo aan zou doen laat ik liggen, alleen mijn ondergoed, Ik wil Dean zo erg laten zweten! Snel loop ik naar de badkamer waar ik mijn ondergoed aan doe.

Reageer (2)

  • FallinTime

    Awesome

    1 decennium geleden
  • crazycatlady

    oke i love it hoor het is echt leuk:D neem dean maar lekker:D en nee dat bedoel ik niet vies with you're little dirty mindsxD luuuuuvvv it:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen