Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • JustMeAgain

    Heel mooi geschreven! Als een jongen ooit zoiets voor mij deed, zou ik gewoon helemaal smelten (H) ohja, en een kudo voor jou, je verdient het :)
    Snel verder? (flower)

    1 decennium geleden
  • Amused

    Om de vijf bomen hangt er weer een duidelijk lintje die zelfs nog te zien zijn in het donker.
    -> hangt er weer een duidelijk lintje dat zelfs nog te zien is in het donker.
    -> hangen weer duidelijke lintjes die zelfs nog te zien zijn in het donker.

    1 decennium geleden
  • WeCaptureIt

    Echt geweldig geschreven!
    Ik zie dat pad met lichtjes echt voor me en het is prachtig!
    Deze story moet een boek worden en dat boek moet uitgegeven worden. Daarna gaat het heeeeeel veel gekocht en gelezen worden. Bes wordt stilletjes aan beroemd. Het boek wordt vertaald en uitgegeven in vershillende landen en talen. Dan maken ze een film van dit boek en dan , dan weet iedereen dat je een geweldig goede schrijfster bent. Niet alleen wij, je trouwe lezers op Q zullen weten dat je prachtig schrijft, maar heel de wereld zal het weten.
    Love you. Snel verder <3<3<3

    1 decennium geleden
  • katl1

    SNEL VERDER!!!

    1 decennium geleden
  • Semantiek

    Wauww zoo mooiii <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen