Foto bij 1.

Esther POV. !

Ons eerste hoofdstukje!!
Let us know!

X. Esther

Het was een regenachtige dag. Ik verveelde me kapot. Ik lag de hele dag al op de bank tv te kijken en te wachten tot dat Simone, een van mijn beste vriendinnen sinds de brugklas, kwam. Ze zou vandaag blijven slapen, mijn ouders waren weg en mijn broertje was bij een vriend slapen.
Ik zapte naar MTV waar One Direction – What Makes You Beautiful op bleek te zijn. ik sprong op en ging helemaal los. Toen het liedje afgelopen was keek ik naar buiten en zag Simone voor het raam staan met zo’n gezicht van “Please doe dat nooit meer” we keken elkaar aan en schoten in de lach. Ik liet haar binnen en begon gelijk van alles te vertellen. Ze zette haar spullen midden in de kamer en gooide haar jas er over heen. Ik pakte 2 glazen met drinken, chips, koekjes en stuff like that. We ploften allebei op de bank neer. Ze was aan het vertellen over een leuke knappe jongen die ze hop het werk had ontmoet. ‘Hij heeft net zulk blond haar als Niall en is net zo grappig als Louis. Eergisteren waren we alleen in de winkel en toen moest ik van hem op de band van de kassa gaan zitten. En onder die band is zo’n voetpedaal die de band laat bewegen en hij drukte er de hele tijd op, en ging ik dus de hele tijd op-en-neer. Ik lachte me echt dood’ lachte ze. ‘Sukkel’ grinnikte ik. ‘Ik heb trouwens de nieuwe Girlz! Gekocht! One Direction staat er in!’ ‘OMG! Let me see!’ klapte ik hyper in mijn handen. Jep, we waren echte Directioners.

Reageer (2)

  • Sierrea

    veaaaatt :D

    1 decennium geleden
  • TouyaRima

    Haha, is het wel helemaal eerlijk als ik ga reageren ?? Haha xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen