Sorry dat het zo lang duurde! Ik had zo'n hoofdpijn....

Om 12 uur kwamen we aan op het strand, het was nog rustig op het strand. We vonden een mooi plekje met parasol, we legden onze handdoeken neer. Gwen, Louis en Niall renden gelijk het water in, Harry en ik lagen op onze handdoeken.
'Hoelang zijn jij en Gwen al bij elkaar?' vroeg ik.
'Al 2 maanden' zei hij trots, Harry en ik praatte een tijdje over Gwen en hem, hoelanger we praatte hoe meer ik het gevoel kreeg dat er iets niet klopte. Hij praatte over haar als een zusje en niet als over je love... Harry en ik waren nog gezellig aan het praten toen Niall aan kwam lopen,
hij plofte op mijn schoot neer.
'Aaah, Niall. Je bent nat en koud' zei ik zielig.
'Sorry, babe. Zal ik je insmeren?' vroeg hij met een wenkbrauw wiebel.
'Jij altijd'
Harry maakte kots geluidjes achter ons, Niall stak zijn tong uit en pakte de zonnebrand uit mijn eastpak. Niall gebaarde dat ik op mijn buik moest gaan liggen, dus deed ik dat. Niall ging net achter mijn kont op mijn benen zitten, ik hoorde het klik geluid van de dop en toen koud spul op mijn rug.
'Aaaahh! Dat is koud' riep ik.
'Stel je niet zo aan, Juju' fluisterde Niall in mijn oor, hij begon mijn rug te masseren.

Nadat Niall me had ingesmeerd, gingen we samen zwemmen. Na een lang water gevecht liepen we lachend terug naar onze handdoeken.
'Justin, je bent 4 keer gebeld en hebt 7 sms'jes' zei Harry lichtelijk in paniek, snel pakte ik mijn mobiel. 4 gemiste oproepen van mama. Shit! Ik keek naar mijn sms'jes.

Justin neem je telefoon op het is belangrijk. xxx mama.

Justin! Bel me terug!

Justin, alsjeblieft. Ik weet niet wat ik moet doen.

Justin het gaat om Jazzie en Jaxo!


De rest van de sms'jes las ik niet meer, ik belde het nummer van mijn moeder.

'Justin? Justin! Eindelijk...' klonk de huilende stem van mijn moeder.

Reageer (9)

  • lalalia

    noooo zijn ze gekidnapped??? dat mag niet Jaxon is zoooo schattig echt OMFG zo schattig!! x

    1 decennium geleden
  • Triplet

    Oh. My. God.
    Ik heb ook hoofdpijn ! Join the club. Ben ziek thuis. -,-

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    OMfg!
    Snel verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • ClickClack

    O Gott... Snel verder ajb!!

    1 decennium geleden
  • BJA

    GVD IKK HAAT CLIFFHANGERS FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen