Foto bij 1

heei dit is onze eerste story

xjohanna4l en loveisadrug

Ik zong de laatste noten van Moments, het laatste lied van vanavond. Ik hoorde mijn naam 'Niall Niall!!' schreeuwde mijn fans. Ik her geen zin in maar ga toch naar mijn fans. Soms is het echt super leuk maar de laatste tijd irriteerde ik me eraan dat ik gewoon geen privesie heb. De fans en de papparazie lieten me de laatste tijd niet meer met rust, soms zou ik niet meer beroemd willen zijn. Maar ik zet door. Ik schudden de gedachte van me af en deed nog een laatste buiging en liep het podium af. Ik geef de jongens een knuffel en we mogen van de manager Paul naar huis. Ik liep vermoeid naar mijn auto waar alle papperazie al weer omheen stond. Ik negeerde ze maar gewoon. Ik starte de auto en baande een weg door de drukte naar huis toe. Ik werd blijkbaar gevolgd zoals gewoonlijk....
Ik parkeerde voor mijn huis en liep naar binnen toe,Josh zat met de schoonmaakster op de bank te zoenen zoals gewoonlijk -_- -.- Ik ben zo moe dat ik het maar negeer en naar boven ga om me klaar te maken om te slapen. ik trok mijn shirt uit en wisselde mijn broek om. Ik plofte op bed neer en sloot mijn ogen, toen zag ik een flits, KUT papparazie.

Reageer (2)

  • Little_Biatch

    mooi geschreven
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Karrueche

    Succes met jullie eerste story! Probeer wel op je spelling te letten...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen