Foto bij Emily's pov

hoop dat jullie het een leuk verhaal gaan vinden.

Vandaag moest ik mee naar het feestje van mijn bff Lauren, ik heb daar echt geen zin in want haar bekende neefje Harry gaat daar ook zijn.
ik hoop dat hij mij met rust laat en niet zo flirt als vorig jaar
nu hij beroemd is denkt hij dat hij ieder meisje kan krijggen.
Lauren zegt dat hij de grootste flirt is die ze ooit gekent heeft.
ik lees in boekjes alleen maar artikels over zijn flirts voor de rest staat er meestal niks anders in. het is 17:00 ik ga me maar eens klaar maken voor het feestje. eerst neem ik een douche en daarna doe ik mijn jurkje aan, doe mijn make-up en mijn haar in een dot met aan de zijkant een vlechtje.om 17:30 komt Lauren mij ophalen ik kijk op de klok en zie dat ik nog 5 minuten over heb. ik zet me nog even in de zetel en drink nog wat cola. na 2 minuten gaat de bel, ik doe de deur open en Lauren geeft mij een knuffel daarna gaan we naar haar auto. na 10 minuten rijden komen we aan op haar feestje, stiekem hoop ik dat haar neef niet komt. maar als we naar binnen stappen zie ik hem al staan. mijn avond is al slecht begonnen denk ik. Lauren loopt op haar neef af en geeft hem een knuffel en een kus. opeens komt Harry op mij af en geeft mij een knuffel ik wil hem wegduwen maar hij heeft mij zo stevig vast dat ik geen kant op kan. daarna geeft hij mij een kus op mijn wang. Harry zegt wat zie jij er mooi uit en jij ook natuurlijk nichtje. dank je zeg ik tegen hem en hoop dat hij rap bij die vriendjes van hem is.

Reageer (1)

  • JustCheyn

    snel verder abo:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen