Hey peeps, how are ya?
En jaja je hebt het goed gezien het is een Harry POV
Veel leesplezier! Xx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Bieberacke

    Omg hahaha diegene onder mij! ;p

    1 decennium geleden
  • Castile

    Even denken,, ik heb honger dus ben een beetje slecht nou in dingetjes bedenken:

    Nou ja, Harry rent haar achterna en dan sluit hij haar in en dam BAM! zoent hij haar voluit op de mond! En dan.... Dan wordt Stien angry en slaat ze hem zo hard -O_O- dat Harry achteruit valt en met zijn hoofd tegen de deurklink aanvalt en dat hij begint te bloeden en dan...!!
    Dan weet ik het niet, eigenlijk wil ik dat niet want ik wil verrast worden -dat klinkt raar.
    Maar je moet dus maar snel verder gaan want toen ik dit hoofdstukje las was ik oor even de pijn in mijn mond vergeten EN DIE IS NU WEER TERUG!
    PamPaaaaaaaaaaam.

    Samenvatting: Snel verder!

    1 decennium geleden
  • LynnBlack

    Okay ik ga me eens helemaal laten gaan he!

    Dus Harry gaat Stien achterna, dan wordt Stien lekker kwaad, ze sluit zich op in iemands kamer (niet die van Harry) en dan begint Harry te smeken de deur open te doen en dan roept ze naar hem en scheld hem de huid vol, en dan gaan ze gewoon beide tegen de deur zitten, beide moe van die vervloekte ruzie en dan huilen ze even tot Stien eindelijk de deur opent en dan komt alles uiteindelijk goed en slaapt ze al snel terug dicht tegen Harry aan die nacht! ;)

    En dan leven ze nog lang en gelukkig ;)

    Sprookje made by LynnBlack

    En nu snel verder pleaseeee?!

    (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen