Dit keer heb ik ervoor gekozen om alles te baseren op de realiteit. Hope you like!

Listen: CRAZY BUT TRUE BY CODY SIMPSON

'Niall? Niall? Word eens wakker..' Ik zucht. 'Hmmpf. Why?'
Gegiegel. 'It is your birthday, silly' Mijn ogen schieten open. Oja, ik ben jarig vandaag!
'Het is cold.' Elvira glimlacht. 'Wanna see your present?' Ik knik hevig. Ze staat op en loopt de slaapkamer uit. Ik trek de dekens wat hoger op. Mijn ogen zijn alweer dicht gevallen als ik iemand op het bed voel springen, waardoor ze vrijwel meteen weer open springen. 'Ready for your gift?' vraagt ze. 'Yes ma'am' Ze steekst het pakje naar me uit todat ze zich bedenkt. 'I forgot something really important!' roept ze, en ze drukt haar lippen op de van mij. 'Happy birthday, love' zegt ze glimlachend. 'Hier is je cadeau!' Ik ga recht op zitten en scheur het cadeautje open. Er zit een wit en zacht ding in de doos. Ik haal het eruit, en vouw het open. 'A hoodie!' roep ik vrolijk. 'I've got a matchting one. Op de mijne staat Mrs' legt Elvira uit. Ik trek de sweater over mijn hoofd en kijk haar vragend aan. 'How does it look on me?' Elvira buigt over de bedrand en grabbelt in haar tas.
'Say cheese!' roept ze, en voor ik het weet staat een lachende foto van mij op twitter.

@ElviraBlijd : Happy birthday to my love @NiallOfficial ! Who's liking his present? Xx

'So, what are we going to do today?' vraag ik nieuwsgierig, aangezien Elvira me al dagen loopt de pesten met het feit dat ze zo een leuke verassing voor me heeft. 'Geheim! Come on, get dressed!'
Met een geheimzinnig lachje loopt ze de slaapkamer uit. Ik sla de dekens van me af, en loop haar achterna.

'Babeee, why can't you just tell where we are going?' vraag ik als we in de auto zitten. Zij achter het stuur. We hadden vandaag wat door Londen gelopen, en daarna gegeten bij Nando's, omdat ik dat persé wilde. Ach, het was tenslotte mijn verjaardag toch?
'You are acting like my five year old cousin, Niall. Just be patient'
Ik laat mijn hoofd tegen de autostoel aan vallen, en probeer oogcontact te maken met Elvira. Iets wat compleet mislukt. Als we een klein kwartiertje later op de plaats van bestemming aankomen moet ik een blinddoek om. Ik snap niet waarom, want in dit stukje van Londen ben ik nog nooit geweest en ik heb dus geen idee waar we zijn. Met mijn volle vertrouwen op Elvira lopen we een gebouw binnen. 'Okay, Niall. Are you ready?' vraagt ze na een tijdje. 'Yeah!' roep ik. Terwijl ze aan mijn blindoek begint te frummelen telt ze af. 'Three, two, one... SUPRISE!' De blinddoek schiet weg, en terwijl ik nog aan het licht wen heb ik door wie er voor me staan; half Mullingar!
'Mum! Dad! Greg!' roep ik blij. Ik kijk nog verder om me heen. 'Emma! Aoife! Ik kan mijn geluk niet op! Nog veel meer familieleden en vrienden uit Ierland verzamelen zich, maar natuurlijk ook vrienden en bekenden uit Londen en omstreken.
'You lucky bastard!' Emma komt lachend op me af gelopen. 'You have an amazing girlfriend, do you realize that?' Lachend knik ik. 'I do! This is a fantasic party. I mean, take a look..'
'I know, Nialler. I helped her' Ik knijp mijn ogen tot spleetjes. 'Girls are good at keeping things secret, huh?' vraag ik. Veel verder kom ik al niet meer met mijn vraag, want Liam, Louis, Zayn en Harry komen al op me af gerend en springen allemaal op me. Ik kan mijn evenwicht niet bewaren met met zijn vijven vallen we lachend op de grond. 'Happy birthday!' roept Louis lachend in mijn oor. Ook van de andere krijg ik een felicitatie en met hen en Emma praat ik nog even.

'Hello everyone!' klinkt het oppeens door de speakers. Elvira en Emma hebben het podium beklommen en kijken het publiek in. 'We want to thank everybody for being here, to celebrate Niall's birthday' begint Emma.
'But what is a birthday, without a birthday cake?'
Daarna neemt Elvira het van haar over. 'Eventhough you are nineteen now, you deserve a cake. So.. Niall? Can you please join us on stage?'
Met mijn biertje nog in mijn hand wurm ik me door de mensen heen. Emma komt aangereden met een tafeltje met een kleedje erover heen. 'Okay, I'm counting from three to one, and at one you can take the blanket of the table. Ready?' vraagt Emma. Ik knik. Iedereen begint af te tellen, en bij éen trek ik met een ruk het deken van het tafeltje af. Maar liefst vijf taarten liggen daar, waarvan éen met een stukje eruit zodat de binnenkant te zien is. 'Woah! Amazing!' roep ik verbaast uit. 'Alright, who wants a piece?'

De rode cijfers op de wekker in mijn slaapkamer geven 05:21AM aan. 'What an crazy night!' zeg ik luid terwijl ik mezelf op het bed laat vallen. 'Shh Niall.. The neighbours..'
'Oh, sorry' fluister ik. 'But thanks, love, it was amazing tonight!'
Ze komt naast me zitten en geeft een kus op mijn wang. 'Your welcome. I'm glad you liked it' Ze laat zichzelf achterover vallen, en ik volg haar voorbeeld. Langzaam eb ik weg ik een diepe slaap.



Never want to leave her, you couldn't pay me

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen