Foto bij 021 - tension

Pov : Niall

De zon scheen al volop. De lucht was helderblauw. Harry, Liam, Louis en Zayn waren al klaar voor vertrek.
‘’Ga je mee?’’vroeg ik aan Madison. Ze knikt en staat op.
Samen lopen we richting de ingang van het kamp. Ik sloeg m’n armen om haar heen en wachtte tot de auto de jongens zouden ophalen.
‘’Rustig aan doen jullie twee’’grijnst Zayn. Ik grijns ‘’zorg jij maar dat je zelf rustig aan doet’’.
Er kwam een grote auto naar de ingang rijden. Ik liet Madison los en gaf de jongens een hug. Harry stapte als eerst de auto in gevolgd door de rest. ‘’We zien je wel weer over 3 weken’’. Ik knik ‘’we spreken elkaar nog wel, bye’’.
Ik sloeg m’n armen om Madison heen. Liam sloeg de deur dicht en de auto startte weer. Samen met Madison zwaaiden we de jongens uit.
Wanneer de auto uit het zicht was lopen we terug naar het kamp.
Ik vlechtte onze handen inelkaar en speelde met haar vingers. Glimlachend keek ze op en drukt een vlugge kus op m’n wang.
‘’Goed, wat gaan we doen?’’. Ik sloeg m’n armen om haar heen en grijns ‘’kheb geen idee’’.
Voorzichtig legt ze haar handen op m’n borst en keek me aan aan. Grijzend druk ik een kus op haar lippen. De kus werd steeds intenser en m’n lichaam begint meer naar haar verlangen.
Ik til haar op en leg m’n handen tegen haar onderrug. Madison sloeg haar benen om me heen. Met Madison in m’n armen loop ik richting m’n hutje en doe de deur open. Met m’n voet doe ik hem weer dicht en druk haar tegen de muur.
Zonder haar lippen los te laten loop ik richting de slaapkamer.
Voorzichtig leg ik haar neer op bed en ga boven haar hangen. Madison laat m’n lippen los en keek me aan. ‘’Sorry’’. Ze glimlacht ‘’t geeft niet’’. Ze trok me weer terug en drukt een kus op m’n lippen.
Onze kleren lagen over de slaapkamer verspreid. Met m’n vingers strijk ik over haar lichaam.
‘’Je bent prachtig’’. Ze begon te blozen en gaat met haar vingers over m’n buikspieren heen. Ik druk nog een kus op haar lippen en ga met m’n vingers over haar borsten heen.
Ik druk een kus in haar nek en zie kippenvel verschijnen. Grijnzend ga ik door en kus verder naar beneden.

Mwuahah volgende deeltje een 16+ deeltje voor m’n perverts ;D

Reageer (5)

  • Frederique95

    Woop woop snel verder =]

    1 decennium geleden
  • stradford

    wow wow wow, alles in 1 keer gelezen, & compleet verslaafd.
    snel verder hahahaha, newabo

    1 decennium geleden
  • JessyJonas

    Verder

    1 decennium geleden
  • xkimberly

    Oehh xdp
    Snel verder... (Denk ik?) ahahah x

    1 decennium geleden
  • LaureWithAnE

    hahaha raar als ik nu zeg snel verder? jha? boeia! snel verder? xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen