Foto bij Dag 1 in Makkum.

Wat er allemaal gebeurde in Makkum. (Makkum is een dorp in Friesland.)

Er waren eens 2 meiden en die heette Michelle en Rose, en die kwamen 2 leuke jongens tegen genaamd Jacob en Gabriël. Ze waren een beetje verlegen en durften niks tegen ze te zeggen. Dus ze liepen gewoon verder... Maar opeens begonnen de jongens na een paar weken tegen ze te praten! Over voetbal maar ach... Gabriël was namelijk stiekem op Rose en Jacob op Michelle. Oooh dat hadden ze niet verwacht... Want zij voelden ook wel kriebels voor hun! ja toen sloeg de vonk over, en dat was 's avonds in Makkum. Michelle was bij Rose en Gabriël was bij Jacob.Toevallig gingen ze alle vier naar de speeltuin om te chillen! Jacob begon over verliefdheid te praten en Gabriël mengde zich in dat gesprek. Maar toen kwam Jasmijn aanlopen, die naast de speeltuin woont. Ze wisten alle vier dat dit voor problemen zou zorgen dus ze doken alle vier de bosjes in. Ze zagen dat Jasmijn ven stil stond en daarna weer terug liep. Ze meenden dat ze iets had gehoord. Maar voor de zekerheid bleven ze even zitten totdat Jasmijn uit het zicht was verdwenen. Ze wilden opstaan maar ze vonden het daar ook wel heel gezellig. Ze gingen naar de open plek in de bosjes. En Rose en Michelle kregen het een beetje koud. Het was wel zomer maar ze hadden niet zulke warme kleren aan. Toevallig hadden Gabriël en Jacob een vest aan dus de meiden mochten die aan doen. De meiden vonden het erg lief en bedankten de jongens, maar het was al erg laat en eigenlijk moesten ze naar huis, maar gelukkig waren Jacob zijn ouders niet thuis, dus konden ze met zijn vieren naar zijn huis gaan. Alleen de meiden hadden geen fiets bij zich. Dus Michelle ging bij Jacob en Rose bij Gabriël achterop. Gezellig fietsten ze naar Jacob zijn huis. Toen ze daar waren pakte Jacob wat lekkers en drinken voor iedereen en gingen ze gezellig op de bank zitten. Het klikte en er begonnen gesprekken te komen. Ze praatte een uurtje door. Maar toen kwamen ineens Jacob zijn ouders thuis! Jacob zocht snel een verstopplek voor de meiden en toen renden ze met zijn vieren naar de DONKERE garage! Daar zaten ze dan afwachtend wat er zal gebeuren. Michelle en Rose vonden het wel een beetje spannend maar ook romantisch, want de jongens pakten de meidne hun handen vast. Samen liepen ze alle vier weer naar buiten. Toen kreeg Rose een berichtje binnen dat ze even voor zichzelf moest zorgen vanacht want ze bleven even wat langer weg. Dat kwam natuurlijk helemaal goed uit dus ze gingen naar een uitstekkend stukje bij het strand. Daar gingen ze hand in hand zitten. Ze zagen hoe de zon onderging en toen werd het heel schemerig. Wat romantisch zuchten Michelle en Rose naar elkaar. Maar toen hoorden ze geritsel in de struiken en ze zagen een schim die op een geest leek! Wow wat was dat!? Rose en Michelle werden een beetje bang en kropen weg achter de jongens. Het was al laat en donker en de schim kwam steeds dichterbij en het was een geest dat wiste ze bijna zeker! Toen zei de schim opeens: "Hoi ik ben het Jasmijn. Wat doen jij en Gabriël hier nog?" (Ze zag Rose en Michelle niet!) Ze zeiden alsof er niks aan de hand was: "Wij kijken naar de zonsondergang, maar wat doe jij hier?" Ze antwoorde: "Ik moet hier voor een werkstuk van bio schelpen zoeken en die vind je het beste 's avonds." En hun zeiden: "O oke maar kun je ons nu met rust laten?" Jasmijn zei: "Ja hoor." -toet toet- (Jasmijns moeder.) Jasmijn: "Doei ik moet gaan!" Oke doei... En weg was Jasmijn, Michelle en Rose kwamen giechelend tevoorschijn. Gelukkig maar dat ze ons niet zag zei Rose. Maar toen waren ze opeens heel moe en Gabriël en Jacob hadden geen zin meer om naar huis te fietsen dus ze bleven bij Rose thuis slapen. Dat was wel zo gezellig en Rose en Michelle vonden het goed. Toen ze bij Rose thuis waren gingen ze meteen slapen!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen