Foto bij Prologue

okay, tell me what u think please? x

Niall Horan-
‘Guys, should we really drive this hard? Maybe you can slow down Louis?’ bezorgd kijk ik uit het raam van ons busje. Ik zie alle dingen waar we langs af rijden veel te snel voorbij flitsen. ‘Louis!’ roep ik bang, ‘STOP, NOW!’ Louis kijkt me raar aan stopt snel. ‘What is your problem mate?’ Louis kijkt me met een geïrriteerde blik aan. ‘You drove way too hard Lou, that’s just dangerous!’ Louis schud zijn hoofd, nog steeds geïrriteerd, en mompelt iets tegen me, wat ik niet kan verstaan. ‘What did you just say Lou?’ ‘That I wasn’t driving too hard, and that you should just keep your mouth shut okay..’ Ik geloof niet wat ik hoor. Na even nadenken kom ik maar tot de conclusie dat Louis zo is omdat hij net is gedumpd. ‘Hey Lou, it’s not Niall’s fault, don’t speak to him like that, just because you’re fighting with Katy.’ Zegt Liam troostend. Het duurt niet lang of ik zie kleine traantjes bij Louis naar beneden vallen. ‘Harry, why don’t you drive for a bit, then Louis can rest.’ Liam is altijd al zo lief geweest voor iedereen. Harry knikt instemmend en Louis en Harry wisselen van plaats in de auto.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen