Foto bij 3.

Appelsap RULES!!

x loveisadrug en johanna4l

hier boven is het meisje.

Ik werd wakker door een harde snik. Ik opende mijn ogen langzaam en keek van onder mijn pet door naar naast me. Ze was aan het huilen, en had een foto van mij in haar hand. Voordat ik tegen haar ging praten zetten ik mijn pet extra omlaag zodat ze mijn gezicht niet zag en dus niet kon herkennen. "Hey whatsupp?" vroeg ik aan het huilende meisje. ze snikte nog eventjes door en keek niet op. "hij is weg" zei ze zachtjes. "wie bedoel je?" vroeg ik even zacht, alsof ik niet wist wie ze bedoelde. "Niall Horan, een jongen uit een pop groep genaamt One Direction" zei ze snikkend verder. Ik slikte even maar liet niks merken. " wat is er met hem gebeurd?" vroeg ik op de zelfde toon. "Hij heeft de papperazi geslagen en is daarna verdwenen, niemand weet waar hij is" Ik knikte en keek naar de foto van mij. "is dat hem?" het meisje keek pas voor het eerst naar me op en voelde zich iets meer op haar gemak. "Niall?!" SHIT BUSTED 0.0 dacht ik. ik legde mijn hand ligtjes op haar mond en keek om me heen, gelukkig niemand had het gehoord. "ssshst!ik neem even euhm.. een pauze? een geheimpje kun je toch wel voor me bewaren? dan euhm.. geef ik je een cd van One Direction met onze handtekeningen er op?" het meisje moest giechelen en was weer helemaal vrolijk. Ik glimlachte naar haar en zag dat het nog maar een uurtje vliegen was. "ben je groote fan van me?" ik lachte en keek haar lief aan. 'uhmm ja' zegt het meisje verlegen. 'ahh thats cute' zeg ik. 'hoe heet je eigenlijk' vraag ik. 'destiney'zegt ze. 'wat een mooie naam' zeg ik waardoor ze moet bloosen.'hoe oud ben je' vraag ik. 'viertien' zegt ze.
'ben je hier met je ouders' vraag ik maar voordat ze kan antwoorden gaat het vliegtuig steil naar beneden. Het meisje die Destiney heet kijkt bang om zich heen. Opeens gaat het vliegtuig naar rechts, Destiney komt met haar hoofd tegen de leuning en lijkt buitenbewust te zijn. Voordat het vliegtuig neerstort neem ik haar in mijn armen om haar te beschermen. Ik kijk nog een keer om me heen voordat ik zwart voor mijn ogen zie.

Reageer (4)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen