Foto bij 046 - It's a thin line between pain and happiness

de jongens en Lux :D
HAPPY BIRTHDAY NIALL!! :D xx
abo's?reacties?kudos?xxx Linzy
(met 59 abo's kunne we toch wel meer reacties halen niet?)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • TheBlueJay

    klimkt best gemeen maar ik wil weten hoe ze er nu uit ziet met brand wonden en zo......

    1 decennium geleden
  • Cinta_

    Sorry hoor @Nisssie, als jij dit verhaal niet leuk vind of je vind de context niet goed, lees dit verhaal dan niet, want ik vind het wel goed! Zoals sommigen zeggen:
    Als je niets goeds kunt zeggen, zeg dan niets!
    xxx-jes van een trouwe lezer!

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    Het deed deugt.
    Mens in welke eeuw leef jij?? Deugt??? Mens 21ste eeuw!! Ga mee met de tijd. Geen woirden van eer dan 20 jaar geleden.
    Deugt.

    Haar hoofd stond er niet zo op???? Is dat belgisch?? Ik zou op vervangen door naar.

    En iemand verjaard?? What the hel?

    Ik lach je niet uit hoor ( oke,dat doe ik dus wel maar dat zien jullie niet) maar gebruik geen deugt of wenen meer.

    Maar ff serieus je maakt er wel een hele happening van. Iemand krijgt frituurvet over zich heen en meteen mieten er mensen in therapie. Als er iemand dood is dan gebeurt dat niet eens (soms wel maar dat is de uitzondering die de regel bevestigd). Eigenlijk vind ik t dus gewoon triest.

    Dit vond je vast de leukste reactie die iemand je ooit heeft gegeven, maar hij is wel eerlijk. Ik vind t eigenlijk een beetje lijken op een reactie vlak na iets als 9/11.

    Xxxxcx anyways.

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Spannend :)

    1 decennium geleden
  • checkdiamond

    Ohh, snel verder! xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen