Foto bij Hoofdstuk 1

Oke, Het is een beetje vaag, maar dat komt wel goed in het volgende hoofdstuk xxBlueEye

Daar stond ik dan, Helemaal in mijn eentje op het grootte vliegveld schiphol. Ik was veels te vroeg aangekomen vanuit de grootte stad Amsterdam. Ik keek naar mijn 2 grote koffers die achter me stonden, Ik liep naar de douane en bekeek mezelf in de weerspiegeling van het meetaal. 'Goodmorning miss' Zei de meneer. 'Goodmorning' zei ik zo vriendelijk mogelijk terug. 'Can i see your passport? ' Ik knikte en gaf hem mijn passpoort. 'It's oké 'hij gaf mijn passpoort terug en ik liep verder naar de controle. Ik deed mijn sierraden af en legde mijn telefoon in het bakje ik liep door de poortjes heen en hij begon te piepen, shit dacht ik bij mezelf. 'Ik heb mijn riem nog om' zei ik tegen de man, hij keek me vragend aan en ik wees naar mijn riem. Ik deed hem af en legde hem erbij in het bakje, ik liep nog eens door de poortjes en dit keer piepte ze niet. 'It's okey you can go ' zei de man. Ik liep verder met mijn leren bruine tas in mijn hand. Ik zocht naar een vrije stoel waar ik op kon gaan zitten. 'Jezus wat is het hier drukt zeg' fluisterde ik. Ik zag een vrije stoel langs een grote vrouw, ik rende er zowat op af en ging zitten. ' Lady take it easy' zei de vrouw. Ik keek haar arrogant aan en keek daarna richting een jongen tegen over mij. Hij lachte naar me en ik lachte terug. Ik pakte mijn telefoon en sms'te mijn moeder.

Ik zat nu al 20 minuten op mijn stoel te wachten en ik moest zo nodig naar de wc, maar ik kon mijn tas niet meenemen. 'pardon madam can you watch my bag ? ' vroeg ik. 'No Sorry but that's illegal' zei ze. Ik keek haar weer stom aan en stond op. Ik keek even rond en liep richting de wc's. De jongen die net naar me keek liep me achterna. 'Sorry can i help you ? ' zei ik nijdig. 'Nee ik dacht misschien kan ik jou helpen' ik was blij dat de jongen Nederlands sprak want ik was belabberd in Engels. 'Nou ik hou hem wel bij ik vertouw het niet helemaal sorry' de jongen keek me verbaasd aan. 'En je vertrouwd die vrouw wel ?' Daar had hij een punt ik bekeek de jongen even en overhandigde hem mijn tas. Ik liep de wc in en zo snel ik erin liep zo snel liep ik er weer uit. 'Laat maar die wc's stinken echt te erg' de jongen moest lachen en gaf mijn tas terug. 'Welke vlucht moet je hebben ?' het verbaasde me dat ik durfde te vragen. 'De vlucht naar Frankrijk euhm het vlucht nummer is H65. 'He ik moet ook naar Frankrijk maar ik moet vlucht C45 hebben' de jongen glimlacht wee naar me. 'DINGDONGDING, de vlucht van C45 nu instappen de vlucht vertrekt over 15 minuten. 'Nou dat ben ik, dankjewel voor mijn tas bijhouden' ik liep richting de poort. Ik zwaaide nog even naar de jongen en liep het vliegtuig in. Ik had stoel H3 dat was dus bij de raam. Ik legde mijn tas in het vak boven me en ging op de stoel zitten. Ik zuchtte diep en keek om me heen, het vliegtuig zat vreemd genoeg niet erg vol. 'Pardon, kan ik er even langs ik moet op stoel H2 zitten' Ik kijk op naar een knappe jongen van mijn leeftijd. 'Ja hoor' ik draaide mijn benen naar binnen zodat de jongen me kon passeren. 'Dankjewel gelukkig ben je Nederlands' zegt de jongen. Ik knipper met mijn ogen en bestudeer de jongen 'Geen probleem, waar ga je naartoe ?' vraag ik aan de jongen. 'Ik ga naar mijn vader toe het is namelijk vakantie' zegt de jongen. De jongen leek me een beetje arrogant en te netjes, en blijkbaar woont zijn vader in Frankrijk. 'Oh gaaf, waar woont je vader ergens ?' ik klikte de gordel van mijn stoel vast. 'Hij woont eigenlijk in de villa vlak bij een hotel' zegt de jongen. 'Wow gaaf heeft jou vader een villa ? hoe heet dat hotel eigenlijk ?'ik keek zo beleefd mogelijk, maar ik kreeg de kriebels van de jongen. 'Le Soleil, dat betekend de zon' zegt de jongen. 'Oh toevallig ik ga daar werken deze zomer' zeg ik tegen de jongen. 'Oh gaaf dan komen we elkaar waarschijnlijk vaker tegen' zegt Dave. Ik knik en glimlach. Het word langzaam donker in het vliegtuig en de meesten mensen gaan slapen. 'Ahh moet je die man rechts kijken ' zegt Dave. Ik draai mijn hoofd snel naar rechts zodat mijn lange haren in Dave zijn gezicht komen. 'He meid je haren ' zegt Dave lachend. 'Oh sorry ik heb dat meestal niet in de gaten 'zeg ik. Ik keek naar de man die Dave zojuist had aangewezen. 'Omg hij lijkt echt op zo'n oempaloempa' zeg ik spottend. Dave knikt en lacht weer naar me. 'Oh het is hier zo warm' Ik til mijn armen op en rijk ze naar mijn haren ik pak mijn haren vast en draai ze in een knotje. 'Zo helemaal expert hier naast mij' zegt Dave. Ik glimlach naar Dave. 'Je bent mooi als je lacht' fluistert Dave. 'He jongen flirt is wat stiller ik wil graag gaan slapen' zegt de vrouw achter ons. Dave kijkt geïrriteerd op en knikt toch maar.

Reageer (1)

  • xDevilGirl

    Superleuk verhaal meid! Ga zo door x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen