Foto bij ``114``

‘Sam wordt je wakker!’ hij verschuift zich. Snel open ik mijn ogen en kijk naar Dean die in de deuropening staat. ‘wat moet je?’ vraag ik schor. Hij kijkt even naar mij en dan naar Sam. ‘we hebben genoeg vrij gehad, Bobby heeft een missie gevonden!’ met een ruk kom ik omhoog en stap uit bed. Sam zucht en komt ook omhoog. ‘we hebben nog maar 1 dag vrij gehad’ ik haal mijn schouders op maar Dean schud zijn hoofd. ‘2 broertje’ even kijkt hij me aan. ‘wat is er trouwens gisteren gebeurt?’ ik voel mijn hart een slag over slaan. ‘wat bedoel je?’ antwoord ik met een droge mond. Dean gaat tegen de deuropening staan en slaat zijn armen over elkaar. ‘ik weet dat we hebben gevochten met een groep demonen.’ Ik voel hoe Sam opeens alert is. Hij wil iets zeggen maar besluit Dean eerst te laten uit praten. ‘en daarna weet ik alleen dat ik vanochtend wakker werd in bed –alleen- en gehecht’ hij trekt zijn shirt een stukje omhoog en ik zie het verband op Dean ’s zij zitten. ‘na het gevecht heb ik je net in de Impala gekregen voordat je knock out ging, toen ik de wond had gevonden heb ik je gehecht. Toen in bed gelegd.’ Besluit ik. Dean knikt even en haalt zijn schouders op. ‘waarom ben je bij Sammy gaan liggen?’ het klinkt bijna alsof hij me van overspel verdenkt. Ik haal mijn schouders even op. ‘je was gewond, ik dacht dat het beter was dat ik niet bij je was gaan liggen’ hij knikt en loopt weg. Sam verschuift zich even en ik kijk naar hem. Zijn haar zit warrig en ik grinnik even. ‘wat?’ mompelt hij. Ik wijs op mijn haar en glimlach. Hij gaat met zijn handen door zijn haar en stapt uit bed. ‘moet ik nu al vragen wat er gisteren is gebeurt of zal ik wachten?’ mijn ogen blijven op Sam. Als ik geen antwoordt geef verandert hij het onderwerp. ‘wil jij eerst douche of mag ik?’ hij staat dichtnaast me. Ik ruik zijn lichte zweetgeur en sla mijn ogen neer. ‘maakt niet uit’ hij knikt en pakt mijn hand vast. ‘dan mag jij eerst. Voordat Dean bedenkt dat we geen slot hebben en met je wilt mee douche’ hij duwt me de badkamer in. Snel draai ik me om naar de deur en zie dat er inderdaad geen slot op zit. Nu maar hopen dat Sam Dean inderdaad tegen houd als hij binnen zou willen komen.

Reageer (3)

  • crazycatlady

    leuk zoals altijd:D ben blij voor haar dat de spreuk heeft gewerkt:D love it<3

    1 decennium geleden
  • FallinTime

    I love je story, het heeft actie maar ook rustige momenten, het is cool en spannend. Het is schattig en mooi. je schrijft echt super!

    1 decennium geleden
  • GetHimAPony

    TEEHEE ;3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen