Foto bij Lets go home

dit is mijn eerste hoofdtuk van Colours. Vergeef me als het slecht geschreven is O///O
and please comment! zo weet ik wat jullie vinden

`Ik kan niet wachten om aan Tanya te vertellen hoe het hier was, hopen dat ze het souvenirtje leuk vind. ` Zegt Tanya vol met plezier, ze kijkt ernaar uit om terug naar school te gaan en iedereen weer te zien.` Woeff!! `Zegt Nana en gaat daarna op mijn schoot zitten en begint me te knuffelen zodat ik haar gaat aaien. Ik begreep dat en begon haar te aaien en Nana ging liggen. `Als ik op de boot ben ga ik gelijk naar mijn kamer en ga ik liggen, jij Mione?? Ik denk dat ik dat ook gaat doen. Mooi so.` Maya staat op en pakt wat kleren en doet het in haar koffer en maakt hem dicht.`pff, nu nog gaan sjouwen.` Ze pakt onze tassen en mijn arm en begeleid me naar beneden. Nana ligt te pitten tot ze plotseling wakker word omdat de lift naar beneden gaat, ze probeert weer te slapen maar is alweer gehinderd door de lift omdat we beneden aankomen. Ik zet haar op de en ik merk dat ze geen zin heeft om te lopen omdat ze telkens tegen mijn been aanstreelt en zodra ik haar meetrek wilt ze niet komen. Dus ik heb geen andere keus dan haar te dragen. We nemen twee taxi`s naar de haven toe. Zodra we aankomen hoor ik heel veel geluid, ik vraag aan Maya of het druk is en ze beantwoord met:` ja, zo druk dat de drukte je meesleept.` Ze begint te lopen en ik loop mee. Ik voelde dat ik van ale kanten geduwd en getrokken werd, Nana leunde tegen me aan alsof ze bang was voor de drukte. We liepen door de drukte heen maar oppeens voelde het alsof ik Maya arm niet meer vast had.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen