Foto bij 2.

Simone POV. !


Heey Lezertjes!
Hier is dus weer een stukje van ons verhaal :D
Hope you like it and stuff... ;3

Ik nam een slok was mijn drinken terwijl Esther me een interview voorlas. ‘Hahaha, omg er zijn fans die aan de kont of aan het kruis van Louis zitten!’ proeste ik mijn drinken bijna uit. ‘Ieuw, dat zou ik nooit doen’ lachte ik. We bladerden verder. ‘Eey, kijk! Een prijsvraag voor 4 VIP-kaarten te winnen voor hun concert!’ zei Esther enthousiast. ‘Zullen we meedoen?’ ‘Omg! Jwa!’ stemde ik in terwijl ik een chipje in mijn mond had. We sprongen achter de pc en maakten een account aan op de site van Girlz! ‘Hoe zullen we ons noemen?’ vroeg Eshter terwijl ze bij de cursor bij “Nickname” had staan. ‘Hmm… Estone1D? Dan hebben we de eerste 3 letters van jouw naam en de laatste van mij en 1D er in!’ ‘Ja is goed!’ we gingen naar de prijsvraag en zagen de vragen. ‘Easy’ zeiden we gelijk en vulden ze met gemak in. Ik drukte op verzenden. ‘Zo, nu is alles wat we kunnen doen is hopen dat we winnen’ ‘Wat zijn VIP-kaarten eigenlijk in?’ vroeg Esther. ‘Nou dan mag je achter de schermen en dan heb je dus veel meer kans om de artiesten te ontmoeten!’ legde ik uit. ‘OMG! Awesome!’ riep ze blij. ‘Zullen we alvast naar boven gaan om jou matras klaar te leggen?’ vroeg ze en we gingen naar boven. Stiekem was ik altijd al een beetje jaloers geweest op de grootte van haar kamer, je zou er met gemak 4 matrassen bij kunnen leggen. We maakten mijn bed op, gingen er op liggen en begonnen te verzinnen over hoe het zou zijn om te winnen…

Reageer (1)

  • nialldream

    Vet leuk!
    snel verder?x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen