Foto bij 4.

Hiya lieve lezertjes! Ik zeg alvast, van mij stukjes hoef je niet zoveel logica te verwachten ^^ Maar ik zal het toch proberen, voor jullie =3
En het zal voorkomen dat Mijn stukjes worden ingekort door Esther, die het verhaal overtypt, omdat ik nogal heel veel schrijf ^^''
Enjoy reading ^^
Xx-.


Luus POV. !

‘Nee! Ik wil eerst!’ Riep ik Donya achterna rennend. ‘Pech, ik zei het eerder!’ Riep ze terwijl ze lachend de WC in rende. We trokken nog heel even aan de deur, maar na een tijdje kreeg ze het voor elkaar de deur op slot te draaien. ‘Nou, jij trut,’ zei ik lachend en ik liet me op het bed vallen. Ik bedacht me net dat we Esther en Simone nog niet hadden laten weten dat we waren aangekomen. Ik sms’te snel dat we waren aangekomen en al hun vragen alvast beantwoordend schreef ik ook dat het super lekker weer was we nog geen leuke jongens waren tegengekomen, het hotel super is, het bed heerlijk is, we het zwembad nog niet gezien hadden, we van plan waren morgen te gaan winkelen en dat we van plan waren om surflessen te nemen want hé, we zaten in Hawaï. Toen Donya klaar was op de WC rende ik erheen. Ik hoorde Donya onze spullen uit pakken, wat veel gebonk, wat waarschijnlijk veel gestruikel en valpartijen van Donya opleverde. Toen ik van de WC af kwam zag ik haar inderdaad net onder een koffer uitkomen, wat mij in de lach deed schieten, wat mij weer een kussen tegen mijn hoofd opleverde, waardoor ik nog harder moest lachen. Ik besloot Donya te helpen en binnen een kwatier waren we klaar met alles. ‘Zeg, we zitten hier toch 3 weken, zullen we Simone en Esther vragen of ze ook komen? Ik betaal wel,’ vroeg ik. Ja, de lotto winnen had zo zijn voordeel. ‘Is goed! Maar misschien betalen ze zelf, zij hebben ook de lotto gewonnen hoor,’ lachte Donya enthousiast. Ik viste mijn iPhone uit mijn broekzak en belde ze op. ‘Ja graag! Zeg krijg je het eigenlijk voor elkaar om in een dag te leren surfen?’ Vroeg Simone. Donya, die alles meekreeg omdat de telefoon op speaker stond, gaf het antwoord ‘Ja, kijkt maar naar Louis en Liam.’ ‘Jongens ik denk dat ik moet ophangen anders ga ik heel erg over mijn abonnement heen,’ zei ik droog. ‘Oké, is goed, we spreken elkaar nog wel,’ zei Esther vrolijk. Na een gezamenlijke doei hing ik op. Ik vroeg of we gingen slapen en Donya stemde in. We poetsten onze tanden, met dezelfde tandenborstel als Liam. Donya was hem vergeten dus had ik er een extra mee genomen. Uiteindelijk waren we zover dat we het bed inkropen en sliepen.

Reageer (2)

  • nialldream

    Snel verder xo.

    1 decennium geleden
  • Flestea

    Hahahah leuk verhaal!!
    Snel verder!!
    (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen