Foto bij 5.

Esther POV. !
Die meisjes op de foto zijn wij ^^
X.

‘Donyaaaaa! Luuuuuus!’ riepen Simone en ik. Jep we waren ook in Hawaï en we zouden er nog 2 weken blijven. We renden naar hen toe en eindigden in een grote groepsknuffel. ‘Wat zijn jullie vrolijk’ grinnikte Donya. ‘Zijn jullie niet moe van de reis?’ vroeg Luus. ‘Nope we zitten vol energie! En we zijn toch altijd vrolijk?’ zei ik blij. ‘Jup! En er zaten echt hele leuke jongens bij ons in het vliegtuig’ zei Simone met een wenkbrauwiebel. ‘Hebben jullie al leren surfen?’ vroeg ik. ‘Nee we wilden wachten tot jullie er waren’ legde Luus uit. ‘Yeah! Nou kunnen we samen!’ klapte Simone blij. ‘Ja! Kom we willen onze kamer zien’ we liepen naar binnen, checkten in en gingen met de lift naar boven. We hadden geregeld dat Simone en ik de kamer naast Donya en Luus kregen. ‘Aaah! I love that bed!’ riep ik. Ik schopte mijn schoenen uit en sprong op het bed. ‘Kijk die badkamer!’ riep Simone. ‘I love this place!’ en ik liet me achterover op het bed vallen. ‘Hoe lang blijven jullie nou?’ vroeg Donya. ‘2 weken!’ riepen we blij. ‘Gaan we naar het strand?’ vroeg ik met puppy ogen. ‘Ja! Lekker zonnen!’ zei Simone die ook op het bed was komen liggen. ‘Om nog bruiner te worden dan dat je al bent zeker?’ grinnikte Luus. ‘Neeuu hoe kom je er bij’ zei ik zwaar sarcastisch, ik werd altijd heel erg bruin in de zomer. ‘Is goed maar dan gaan we morgen beginnen met surfen! Want ik heb de hele week moeten wachten!’ zeurde Donya een beetje. ‘Ja! Dan krijgen we zeker ook van die pakken aan als Louis en Liam’ zei ik. ‘Nou kom dan gaan we omkleden. We zien jullie over 10 minuten weer en dan moeten jullie ons alles vertellen over die leuke jongens in het vliegtuig’ zei Luus met een wenkbrauwiebel terwijl ze Donya mee sleurde. ‘Hee! Ik kan heus wel zelf lopen hoor’ hoorde ik Donya klagen. Ik grinnikte, we kleedden ons snel om, deden onze haren in een staart en zetten een zonnebril op. Ik stuurde even snel een sms naar mijn ouders terwijl Simone onze strand tassen inpakte. ‘Zijn jullie klaar?’ hoorden we Donya en Luus zeggen. ‘Jup we komen’ zei Simone. Ik pakte mijn tas aan van Simone en liepen de luxe hotel kamer uit.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen