Foto bij 22.

Liv sliep diep terwijl tom al klaar wakker was. Hij lag met zijn armen om Liv heen, die met haar rug tegen zijn borst aanlag. Heel de nacht had tom de heerlijke geur van Liv haar lichaam kunnen opsnuiven, hij had haar haar gestreeld en genoten van haar gelaatstrekken. Neen, van slapen was er niet veel in huis gekomen doordat hij steeds maar weer aan David moest denken. Niet echt aan David, maar aan wat hij van hem moest doen. Liv hield zich heel sterk na de dood van haar moeder maar ze zou zeker breken als ze wist dat Tom een spelletje met haar speelde. Eigenlijk speelde hij geen spelletje, hij hield echt van haar alleen ging David ervan uit dat Tom Liv toch zou kwetsen. 'Goeie morgen, prinses.'  tom drukte een kusje in haar hals toen hij zag dat ze wakker werd. Gapend mompelde Liv iets terug. Ze had heerlijk geslapen in de armen van Tom, hoe kon het ook anders? 'Zullen we ontbijten?' Doordat Tom al meer dan een uur wakker was, had hij honger gekregen. 'Ik lig net goed.' liv ging op haar andere zij liggen zodat ze tom aankeek. Nu ze zo in die  bruine, hemelse ogen van hem keek snapte ze perfect waarom ze verliefd op hem werd. 'Goed geslapen?' Liv keek hem aan en even later zaten ze verwikkelde in een lange en passionele kus. Tom wilde zo wel elke ochtend wakker worden en Liv wilde zijn lippen elk moment van de dag liefhebben. Lachend liet de wereldberoemde actrice de lippen van haar vriend los toen Tom zijn maag luid begon te knorren. 'Iemand heeft echt honger.' lachend stond Liv op en trok snel de shirt van Tom aan. Doordat ze dit deed werd Tom zijn aandacht getrokken door gaar lange benen. 'Eyla, ben je nu al aan het dagdromen?' Liv keek hem plagend aan en bond haar haar vast waarna ze samen naar onder gingen voor het ontbijt. 

'Liiiiiiv!' Liv keek geschrokken op bij het horen van Chloe haar stem, ze klonk geschrokken en in paniek. Tom fronste, hij was nog maar net wakker dus hij kon alle rust gebruiken, iets wat niet hing door Chloe. 'Jezus, Chloe!' Liv stond op om naar boven, naar Chloe te gaan maar deze kwam al hyperactief de trap afgelopen. 'Omg, Tom is blijven samen? Hebben jullie seks gehad? Hoe ...' Chloe was net een puber die alles wilde weten. Het probleem  was wel dat ze in haar enthousiasme niet had opgemerkt dat tom ook aan tafel zat. 'Goeie morgen.' Tom grijnsde breed terwijl Chloe let een roodk gezicht naar Liv keek. 'Hij is blijven slapen....'  Chloe schaamde zich echt enorm. Ja, ze had voorgesteld dat hij 
zou slapen maar dat was ze compleet vergeten in haar enthousiasme. Ze was zo blij geweest voor Liv en dan moet Tom erbij zitten.... 

Reageer (2)

  • NevaSoft

    Geweldig verhaal!
    Snel verder (flower)

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Hahaha die actie van Cloe :')!
    Tom & Liv zijn wel schattig samenn :3

    Ga je snel verder <3?
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen