Foto bij Hoofdstuk 2

Als het niet duidelijk is ofso dan bericht me ff ;)

Dave Rodriguez.
Ik keek even op mijn horloge en begon te rennen, nee dit meen je niet ik ben gewoon bijna te laat, 'DINGDON de vlucht van C45 nu instappen de vlucht vertrekt over 15 minuten. 'Shit ! dit zul je niet menen' Ik begon nog sneller te rennen en was nog net optijd de poort door. Ik kwam het vliegtuig in en bekeek de mensen die er al zaten, ik keek op mijn kaartje stoel H2 dat is dus langs het gangpad. Ik liep naar rij H en zag een meisje met mooi lang bruin haar zitten. 'Pardon, kan ik er even langs ik moet op stoel H2 zitten' ze keek naar me 'Ja hoor' ze draaide haar benen en ik passeerde haar 'Dankjewel gelukkig ben je Nederlands' ik ga zitten en kijk haar even aan. 'Geen probleem, waar ga je naar toe? 'vraagt ze aan me 'Ik ga naar mijn vader toe, het is namelijk vakantie.' Ik keek haar aan en bekeek haar even goed. 'Oh gaaf waar woont je vader dan ergens ?' het meisje klikte haar gordel vast. 'Hij woont eigenlijk in de villa vlak bij een hotel'. 'Wow gaaf heeft jou vader een villa? Hoe heet het hotel eigenlijk?' ze keek me iets te overdreven beleefd aan maar ik negeerde het een beetje. 'Le Soleil, dat betekend de zon'. 'Oh wat toevallig daar ga ik werken deze zomer' zegt het meisje. 'Oh gaaf dan komen we elkaar waarschijnlijk vaker tegen. Ze knikt en glimlacht naar me, ik glimlach terug. Het word langzaam donker in het vliegtuig en de meesten mensen gaan slapen. Ik kijk even rond en zie een hele dikken man een chocolade pudding eten. 'Ahh moet je die man rechts kijken' zeg ik met een vies gezicht. Ze draait haar hoofd waardoor haar lange bruine haren in mijn gezicht komen. 'He meid je haren' zeg ik lachend. 'Oh sorry ik heb dat meestal niet in de gaten' zegt ze. Ze keek naar de man die ik net aanwees. 'Omg hij lijk echt op zo'n oempaloempa' zegt ze spottend. Ik knik en lach weer. 'oh het is hier zo warm' ze tilt haar haren op en maakt ze in een knotje, ik bekijk haar goed en lach. 'Zo een expert hier naar mij' zeg ik. Ze glimlacht weer naar me, elke keer als ze naar me lacht krijg ik zo;n raar gevoel in mijn buik. 'Je bent mooi als je lacht' fluister ik. 'He jongen flirt wat stiller ik wil graag slapen' ik draai me om en bekijk de vrouw die achter me zet aan. ' Pff aanstelster fluister ik in het oor van het meisje 'He jongen flirt is wat stiller ik wil graag gaan slapen' zegt de vrouw achter ons. Dave kijkt geïrriteerd op en knikt toch maar. 'Ik ben trouwens Dave en jij bent ?' 'Ik ben Charlotte Martens. ' zegt Charlotte. Ze knippert met haar ogen en houd ze dan even dicht.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen