Foto bij 001 Elisabeth Perth

Hier zie je foto van Elisabeth ^^:D

Elisabeth Perth:

Ik slaag de deur van mijn appartement toe, zet mijn oortjes in loop richting het Ritz. Ik had nogal een saai leven de laatste tijd.
Mijn leven bestaat uit werken, werken en nog eens werken. S'avonds als ik thuis kom kijk ik alleen maar tv. Ik moet dringend iets nieuw vinden om mijn leven wat op te beuren.
Het was weer druk in NY, met de nadruk op weer. Opeens hoor ik tussen mijn muziek door meisjes gillen, ik draai mijn hoofd naar links en ik zie een groepje gillende meisjes staan. Ze zijn zo hard aan het gillen dat ik mijn muziek amper hoor.
Ik zet mijn Ipod wat luider zodat ik nog even van mijn muziekwereldje kan genieten voordat ik weer begin te werken.
Na 10min. wachten kom ik aan bij het Ritz.
Tot mijn grote verbazing staat heel de crew al netjes op een rijtje precies of dat iemand speciaals naar het hotel kwam. Uitzonderlijk was dat niet hoor. Hier in het Ritz kwamen veel bekende mensen.
'Elisabeth, kleed je onmiddelijk om, onze gasten komen bijna.' roept Betty ( een zeer onvriendelijke medewerkster hier)
'Maar huh wat wie?' vraag ik.
'Daar is nu geen tijd voor hup!' Zegt Betty pist.
Ik loop snel naar de lift en ga naar verdieping -1. Daar staan alle kluisjes van alle personeelsleden.
Ik trek snel mijn kleren uit en doe mijn hotel outfit aan. Ik vind het nogal ongemakkelijk, het is zeer kort en strak, ik kan me amper bukken. Ik moet ook van die hoge zwarte naaldhakken aantrekken, soms vind ik dat de kleding dat wij kamerbediendes moeten dragen iets te uitdagend. Ik ren zo snel als ik kan met mijn hakjes naar de lift en ga terug naar het gelijksvloers.
Het portier van de lift gaat open en ik ga naast Lilly ( ook kamerbediende) staan.
'Pssst, wie komt er nu,?'Fluister ik tegen Lilly.
'Nee, het is One direction!'zegt Lilly met een BIG smile.
'Ik had het al kunnen denken, jij bent zeker een huge fan van one direction?'Vraag ik aan Lilly
'Uhuh, en het beste is dat ze nog een kamerbediende zoeken, maar ze willen die zelf uitpikken dus daarom staat iedereen hier zo mooi opgetut.'zegt Lilly.
Ik heb mij eigenlijk helemaal niet opgetut, waarom zou ik? Die jongens kennen& willen me niet.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen