En wat vinden jullie er tot nu toe van?
(Y) of (N)!
Reageer gerust !:D

Elisabeth Perth:
Opeens komt one direction binnen, Lilly naast mij staat al zo hard te kwijlen, dat het de vloer al één en al zwembad is. Ik ken one direction hun liedjes amper dus ik kan moeilijk zeggen dat ik ze slecht vind, maar het spreekt me gewoon weg niet aan.
We moesten nu ieder om beurt een stapje naar voor doen om ons voor te stellen, zodat de jongens van one direction ons goed kunnen 'bekijken'.
Ik zet een stap naar voor en zeg mijn naam. Ik maak direct oogcontact met de 5 jongens. En ik doe dan snel terug een pasje achterruit. Nu waren de jongens aan het overleggen.

Harry Styles:
Zoveel keuze, wie gaan we nemen jongens.?
Die Natascha of die Elisabeth zien er wel sympathiek uit.

Zayn Malik:
Sympathiek? Hot zul je bedoelen.
Harry glimlacht geniepig terug.
Niall Horan:
Ik stel voor dat we het over laten aan het lot.
Niall haalt een muntje uit zijn zak tevoorschijn.
Louis Tomlinson:
Oke, kop is Elisabeth en munt is Natascha.
Niall Horan:
Liam aan jou de eer.
Liam gooit het muntje in de lucht, vangt het op en legt het op zijn hand.
Harry Styles:
Het wordt dus Elisabeth.

Zayn Malik:
Harry, zie ik daar een bloos?
Harry Styles: ik por Zayn in zijn buik en richt me dan weer op
al de kamerbediendes.
Ik en de rest hebben besloten dat we Elisabeth Perth willen.

Elisabeth Perth:
Ik, ik kon het amper geloven. Waarom kiezen ze nu mij en niet Natascha of Lilly.
Ik stapte naar voor en zeg: Liever niet, ik weet dat er nog zoveel meisjes hier zijn die het willen doen, ik apprecieer het echt maar we zijn met 24 kamerbediendes en je kiest er nu net eentje uit die niets van jullie weet.
Ik zie Betty al bijna vuur spuwen. Normaal weiger je nooit de wensen van een klant.

Harry Styles:
Ik doe een stap naar voor. 'Elisabeth is het dan geen tijd dat je ons beter leert kennen?'
Ik kijk nu recht in Elisabeth bambi oogjes.

Zayn Malik:
Er zijn nog genoeg hotels waar we wel krijgen wat we willen.

Elisabeth Perth:
Betty haar gezicht is helemaal verzuurd. ok dan pufte ik.
De rimpels van Betty verdwenen, maar Lilly kijkt me droevig aan.
Sorry Lilly, ik kan er ook niet aan doen....
Ik had mijn zin nog niet afgemaakt en ze liep naar de lift.
Opeens voel ik een hand op mijn schouder, ik draai me om het is Harry.

Harry Styles:
Ze draait wel bij.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen