Foto bij Lesson 14 • Zayn

Written by xBrilliam

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • xSaarrStyles

    LALALALAL, HAAAARDD TO GEETTT, jaja, onee, lala, Zayn valt in love, let maar op, en er komt drama, IK VOEL HET het hangt in de lucht, of zeg je dat niet? Ik zeg het gewoon; er hangt drama in de lucht lieve schatjes van me. LALALALALLALA, ik ben niet eens zo heel vroeg opgestaan, maar ik voel me wel raar, maar ik moet ook heel veel huiswerk maken, en daar ga ik jullie niet mee vervelen, eenneee,, IK HOU VAN ONE DIRECTION. Voor diegene die het nog niet weten, en dat is niemand denk ik. Ik denk dat je me nu heel raar aankijkt en zegt van; Saraaahh, sttopppp, waar ben jij mee bezig met die rare reactie van je, en dan zeg ik, ELLLEEENn, ISOOLLDEEEE, Ik heet mrs Styles, alalalla, en ik ben gewoon raar, ik denk dat je ermee moet leren leven, want dan zit je op school , en dan is het saai, en dan denk je aan rare mrs Styles, en dan jaaa... Zeg maar wat er dan gebeurt. Ik hoop dat niemand deze reactie leest. Het spijt me zeer. Mijn hoogste excuses. Nee, mijn zeerste excuses. Of eigenlijk helemaal geen sorry, ik denk dat ik zo ben., Maar toch sorry, omdat ik echt trek heb in ijs. OOOMMGGG, ik wil IJS, NUUUUU, laatmaar. Top hoofdstukje, knuffel voor de kudoknop&voor jullie!




    ik schaam me nu al dood en ik heb de reactie nog niet eens geplaatst...

    1 decennium geleden
  • xLynnStyles

    Ik heb hem even flink geramd hoor, die groene knop daarbovenn! Geweldig hoofdstuk ! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen