Foto bij Deel 2

Ik draaide mijn hoofd en zag Niall staan.
Ik bleef naar hem kijken.
'Gaat het?' vroeg Niall bezorgd.
'Ja, nu wel.' zei ik zonder nadenken.
'Waarom zat je te wenen?' vroeg hij.
'Problemen op school en ik ben weggelopen.' zei ik.
'Oei, kom je mee met mij?' vroeg hij.
'Tuurlijk, maar moet jij niet in Londen zijn bij de andere?' vroeg ik.
'We hebben een weekje vakantie en ik vond het wel eens leuk om naar hier te komen. Maar euh, hoe heet je?' vroeg hij.
'Yardéna.' zei ik.
'Kom maar mee.' zei Niall.
Toen we in zijn appartementje waren kreeg ik een sms.
'Waar ben je?' schreef mijn moeder.
'Ik wil echt niet naar huis of naar school.' zei ik.
'Je kan hier wel een weekje blijven maar daarna moet ik terug.' zei Niall.
'Bedankt.' zei ik en begon te typen.
'Mama, ik kom de eerste week niet naar huis, of ga niet naar school. Ik ben in zeer goede handen. Maak je alstublieft geen zorgen, later praten we en alles komt dan wel goed. Ik hou van je.' schreef ik.
'Ben jij een fan van one direction?' vroeg Niall opeens.
'Absoluut.' zei ik.
De hele dag hebben we zitten praten. Niall was mijn favoriet maar nu ik zo dicht bij hem zat begon ik eigenlijk wel verliefd te worden op Niall.
'Ga jij maar eens een badje pakken om je op te frissen, terwijl ik eten maak. Oké?' vroeg Niall.
'Goed.' zei ik.
Ik ging naar de badkamer en nam een badje. Ongeveer 3 kwartiertjes later was ik klaar. Ik liep terug naar de keuken en het was er pikdonker. De woonkamer werd verlicht door kaarsjes. In het midden stond er een mooi gedekt tafeltje met kaarsen en een roos.
'Is dat allemaal voor mij?' vroeg ik.
'Ik wou het een beetje gezellig maken.' zei hij.
'Zo lief.' zei ik.
'Ik had wel niet zoveel eten in huis, het zijn gewoon krokettjes met kalkoen en een pepersausje.' zei Niall.
'Dat geeft niet hoor.' zei ik.
'Zet je maar al, ik kom zodadelijk met het drinken en het eten.' zei hij en verdween terug in de keuken.
Niet veel later kwam hij terug.
'Het ruikt heerlijk.'zei ik.
'Danku.' zei hij.
Hij kwam het bord voor me zetten en we keken recht in elkaars ogen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen