Een stukje voor Dino en danoontje, omdat jullie de enigen zijn voor wie ik schrijf XD

Op de binnen plaats zijn de Avatar leden bezig te trainen. Rosalie staat in de deur opening al een tijdje te kijken naar de vrienden. 'Wedden dat ik jullie allemaal dood krijg zonder ook maar mijn kleren vuil te maken.' 'Echt niet!' roept Sokka alsof hij een klein kind is. 'Onee.' Rosalie schiet naar voren raakt Sokka met een vinger aan die vervolgens omveld en snelt weer terug naar haar plaats. Dit alles in een fractie van een seconde. 'Blijf je nog steeds bij je eerdere beslissing?' Wild schud Sokka zijn hoofd. 'Nee, dat dacht ik al. Nou ik blijf niet langer kijken naar jullie losers.' Ze is nog maar net klaar met haar zin, als ze zich omdraait en weg loopt. 'Bree, wat doe jij hier? Zit je ons nou te bespioneren?' zegt Rosalie verontwaardigt als ze recht tegen Bree aan loopt die achter haar in het gangetje stond. Bree zegt niks en slaat haar ogen neer. Rosalie loopt haar minachtend voor bij.

'Wat zeg jij nou Styles! Zij je nou dat een jongen een lekker ding is?' 'Euh, nee natuurlijk niet. Nee wat denk jij nou. Ik bedoelde het sarcastisch.' De andere jongens reageren niet meer, al weten ze dat hun vriend liegt.

Reageer (1)

  • eitje

    Oooo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen