Hij lachte naar me en ik lachte terug. Hij ging ook gaan zitten en begonnen te eten.
'Het is heel lekker.' zei ik.
'Dankje.' antwoorde hij.
Na het eten deden we samen de afwas en ruimden alles op. Daarna gingen we in de zetel zitten.
'Ik heb wel een 2 persoonsbed als je niet bij me wilt slapen, slaap ik anders wel in de zetel hoor.' zei Niall.
'Ik wil wel samen slapen hoor.' zei ik.
'Oké.' zei Niall.
We keken samen wat naar de tv tot ik in slaap viel.
'Yardéna, wakker worden, we gaan naar ons bed. Het is al half 1.' zei Niall.
Langzaam werd ik wakker en merkte dat ik tegen Niall lag.
Hij wreef door mijn haar.
'Aah, toch nog.' zei hij lachend.
'Sorry, ik was moe.' zei ik.
'Geeft niet.' zei hij.
'Ik heb wel geen kleren.' zei ik.
'Voor te slapen mag je nu een T-shirt aandoen van mij.' zei hij.
Ik ging naar de badkamer en kleedde me om. Toen we in bed lagen kon ik niet stoppen met naar Niall te kijken. Hij is zo schattig.
Langzaam viel ik in slaap.
De volgende morgen werd ik wakker om half 10. Er lag een briefje op de keukentafel.
'Liefste Yardéna,
Ik ben even naar de winkel, ik ga zeker niet voor half 11 thuis zijn. Doe maar alsof je thuis bent. Tot straks. xxx
Ik ging naar de keuken en at een boterham.
Ik wou me net gaan douchen tot de bel ging. Ik keek op de klok, 5 voor 10 dat kon Niall nog niet zijn. Ik wist niet wat ik moest doen, opendoen of niet. Ik besloot toch om te gaan. Traag liep ik naar de deur en deed ze open...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen