Foto bij Vampire???

Deze is speciaal voor louby1997
Reactions??
Eden (foto)

Eden POV.

Opeens gaat er een gedachten door mijn hoofd: 'vampieren' Ik weet niet hoe dat komt of waar het vandaan komt maar ik heb het weleens vaker. Gewoon een woord dat opeens in mijn gedachten komt zonder enige aanleiding. Bijvoorbeeld: ik hoorde een keer bij een jongen waarmee ik stond te praten ineens vreemdgaan door mijn hoofd. Ik heb het altijd gewoon genegeerd maar deze had ik nog nooit gehoord. Nooit iets dat niet menselijk is. Ik negeer het zoals gewoon en Alice en ik praten een hele tijd, na een uurtje ofzo komt de rest van de familie er ook bij. We kijken een film. Een horror, ik zit naast Jasper en ik geloof dat hij zo ongeveer wel doof moet zijn van mijn gegil. Ik heb ook de hele tijd zijn hand vast die nu wel op ongeveer 20 plekken gebroken moet zijn. Ik was er zo van in de ban dat hij mijn hand vast had dat ik niet eens merkte dat hij koud en hard was. Nu is de film afgelopen. Ik kijk op mijn horloge 'oh shit 6uur.' denk ik. 'ik moet nu echt naar huis anders ben ik te laat voor het eten.' zeg ik zo dat iedereen het hoort. Alice komt op me af en geeft me een knuffel 'snel nog een keer?' vraagt ze met een pruillipje 'vast wel.'zeg ik lachend. 'kom ik breng je wel.' zegt Jasper. 'is goed.' zeg ik. Ik zeg de rest gedag en bedank Carlisle en Esmé dat ik hier de middag door mocht brengen. 'is geen moeite hoor kom snel nog en keer langs.' zegt Esmé vriendelijk. Ik knik en loop dan met Jasper naar de auto. Hij houd de deur voor me open 'stap maar in' zegt hij zo kakkerig mogelijk. Ik moet lachen 'dank u wel meneer.' zeg ik op dezelfde toon. Hij loopt om de auto en stapt zelf ook in. Hij rijd op normaal tempo naar mijn huis. We zeggen niet veel. Als we bij mijn huis aankomen zie ik de sportauto's van Amy en Veronique al staan. En natuurlijk de overdreven dure auto van Agatha. 'dit gaat wat worden.' denk ik bij mezelf. 'dankje voor het thuisbrengen.' 'graag gedaan.' ik lach nog even naar hem en stap dan uit. Ik loop naar de deur neem een grote hap lucht en doe de deur open. Ik zwaai nog even naar Jasper en hij rijd weg.

Reageer (5)

  • Oblivisci

    Ojee

    1 decennium geleden
  • Karma

    Spannend :o

    1 decennium geleden
  • Vivaldi

    O o.. >< Ik hoop dat dit goed gaat komen ><

    1 decennium geleden
  • YourFear

    snel verder!

    1 decennium geleden
  • SuperLouby

    (hoera)nog een nog een (hoera)

    thanxxxD(flower)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen