<333

I, I wanna save your
Wanna save your heart, tonight
He'll only break ya
Leave you torn apart, oh

It's a quarter to three can't sleep at all
He's so overrated
If you told me to jump, i'd take the fall
And he wouldn't take it

All that you want is under your nose, yeah
You should open your eyes but they stay closed, closed

I, I wanna save your
Wanna save your heart, tonight
He'll only break ya
Leave you torn apart, oh

I can't be no superman,
Before you I'll be super human

I, I wanna save ya, save ya, save ya tonight

Oh now you're at home
And he don't call
Cause he don't adore ya
To him you're just another doll
And I tried to warn ya

What you want, what you need
Has been right here, yeah
I can see that you're holding back those tears, tears

I, I wanna save your
Wanna save your heart, tonight
He'll only break ya
Leave you torn apart, oh

I can't be no superman,
But for you I'll be super human

I, I wanna save ya, save ya, save ya tonight

Up, up, and away, I'll take you with me
Up, up, and away, I'll take you with me

I, I wanna save your
Wanna save your heart, tonight
He'll only break ya
Leave you torn apart, oh

I can't be no superman,
Before you I'll be super human

I, I wanna save ya, save ya, save ya tonight (x3)

Elisabeth Perth:
De hand van Harry voelt goed aan. Ik draai me snel weer om, en leid de jongens naar hun kamer. Zij hebben de luxeroom '64'. Bubbelbad met uitzicht op NY, bar, binnenzwembad en zoveel meer luxe.
Eigenlijk moet ik dolgelukkig zijn dat ik het kamermeisje mag zijn van hen.
Ik geef hun een kleine rondleiding, leg uit hoe de tv werkt, hoe de elektrische gordijnen toe en open gaan, wanneer het privé ontbijt voor hun is, waar de nooduitgangen zijn, waarvoor ik dien, en zo'n hele uitleg. Harry lijkt niet echt te luisteren, hij is er precies met zijn hoofd niet bij.

Harry Styles:
Ik kan me niet concentreren. Die stomme uitleg toch, alsof ik dat allemaal nog niet weet. Elisabeth legt het wel goed uit. Ik stap naar het schuifraam, doe het open en ga even op het terras gaan. Ik word even duizelig als ik beneden kijk, we zitten dus duidelijk op de 21 verdieping. Ik kijk nu recht voor mij, ik zie de prachtige wolkenkrabbers van NY, de straatlichtjes en allemaal kleine miertjes die onder mij lopen. Ik slaag mijn armen open en adem diep in en uit. Opeens voel ik een zachte hand op mijn schouder. Ik schrik en doe mijn ogen zachtjes open en hoop dat het Elisabeth is, fout gegokt het is Louis, ik laat mijn ogen even naar beneden rollen.

Louis Tomlinson:
Harry, wat is er? Je doet zo raar, geniet eens van dit, 6 maanden geleden zaten we nog in het mieserige Groot-Brittanië en waren we nog onbekend. Nu zitten we in New York. De stad met de sjiekste clubs en de mooiste auto's en de meisjes. Wanneer ik die ''meisjes'' uitspreek por ik Harry plagend. Meestal lacht hij dan zo geniepig, maar nu geen reactie te bespeuren.
'Als je wilt praten, je weet me te vinden'
Ik draai me om en loop de kamer weer binnen.

Harry Styles:
Louis heeft het dus al gemerkt. Ik denk dat ik gewoon wat moe ben. Ik kijk nog eens naar het uitzicht. Ik zucht nog eens diep en fluister: 'Slaapzacht NY'. Ik loop de kamer terug binnen en ga naar mijn slaapkamer zonder de jongens dag te zeggen. Ach ze merken mij vast niet op. Ik slaag de deur van mijn kamer toe en ga op mijn bed liggen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen