'Wat een loser!' roept Rachel als de Gleeks eindelijk een plekje voor zichzelf gevonden hebben. 'Yup.' beaamt Puck. 'Hebben jullie die Harry gezien!' roept Kurt. 'Kurt!' roept iedereen in koor. 'Sorry.' 'Ja, Kurt, Harry is van mij.' zegt Quinn. 'Wedden dat'ie gay is?' roept Kurt. 'Oké doen we.'

Prim en Rue zitten in de voortuin kleine kransje te vlechten van de paardenbloemen die daar staan. Katniss zit met Gale op een bankje naar ze te kijken. Sinds het officieel is tussen hun. Zijn ze gelukkiger dan ooit. Ze genieten van de zon op hun gezicht, en van hoe Rue en Prim spelen. Katniss is zo blij dat Rue op een een of andere manier op eens weer leeft in dit verhaal. Samen huppelen ze naar Katniss en Gale toe. 'Voor jullie!' Allebei hebben ze een ketting in hun handen. Gale doet ze hoofd voor over en Prim laat de ketting over zijn hoofd heen glijden. 'Nu jij!' roept ze naar Katniss. Rue wil de ketting om Katniss nek doen maar hij is te klein. 'Ha, je hoofd is te groot!' 'Kom we gaan hem groter maken!' roept Prim. 'Waarom? Ik vind hem je heel mooi staan, zo op je hoofd, Katnipp.'

Reageer (1)

  • eitje

    Ha katnipp leuke naam

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen